Jag kände lite samma... Jag STRUNTAR i om det står något om jul och tomtar på omslaget...Men ge mig hela hyllan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kände lite samma... Jag STRUNTAR i om det står något om jul och tomtar på omslaget...Men ge mig hela hyllan
Jättefin klänning !Jag stör mig på min lilla hjärna som ännu en gång rört till det, men på ett ganska underhållande sätt. Jag köpte en klänning på second hand tidigare i år men brydde mig inte om att prova den eftersom det var på en marknad och den såg ut att kunna passa rätt bra. När jag kom hem började jag dock ångra mig lite eftersom jag tyckte att den satt lite konstigt på mig. Sedan har jag provat den vid ett par andra tillfällen under sommaren men aldrig känt att jag fått den att sitta riktigt rätt, så det har inte blivit av att jag använt den. Idag gav jag den en sista chans... och insåg att jag tagit på mig den bak och fram alla dessa gånger
Jag fattar inte hur, eller varför, för nu när jag ser hur det ska vara så känns det extremt självklart vilket som är bak och fram. Men eh ja, ibland går inte hissen hela vägen upp så att säga Sjukt störigt att den här fina klänningen har hängt i garderoben hela sommaren och aldrig blivit använd, samtidigt som jag haft dåligt samvete över att ha köpt något som jag sedan inte använde!
Ja ja, positivt är i alla fall att jag nu har en "ny" fin klänning att använda hela nästa sommar
Tack! Det är minsann inte alla klänningar som är snygga både bak och fram och på rätt hållJättefin klänning !
Det verkar som om pengarna kommer åter till skattekonto, så de sja skicka en ny avin.Har pga obehag över att öppna kuvert adresserat till dödsbo gått miste om en skatteutbetaln ing på nästan 14 000 kr !
Avin gick ut 31/8 och beloppet har gått åter till utställare.
Sitter i kö till skatteverket nu...
Oj, dursäkta usel korrekturläsning... jag hade visst stresspåslag ...Det verkar som om pengarna kommer åter till skattekonto, så de sja skicka en ny avin.
Phu. Jag tolkade det som att beloppet var förverkande.
Liiite för mycket pengar att schabbla bort!
Höll på att sätta lunchen i halsenKnackare. Pga massa folk sjuka och att vi är efter som satan i allt, har vi sagt att ingen sitter i reception utan man får ringa eller mejla om man behöver hjälp. Det tar för mycket resurser att en av oss ska sitta och glo, fast i ett rum. Det står på dörren, det står info på intranät, det har gått ut info via mail.
Vad gör folk?
Står och knackar på dörren som tokar.
Kommer vi inte inom 2 sekunder sparkas och bankas det på dörren.
Hur svårt är det att läsa? Stressar ju ihjäl mig och kollegan som försöker hinna ikapp och samtidigt göra 3 andra personers jobb (som även de är efter)...
Haha jag tänkte inte ens på det när jag skrev ju. Nu fick jag mig ett gott skratt iafHöll på att sätta lunchen i halsen
Första tanken var
Knackare är ju livsfarliga
Mvh Stephen King läsare
Fråga nästa person ”Du är väl inte en knackare ”Haha jag tänkte inte ens på det när jag skrev ju. Nu fick jag mig ett gott skratt iaf
Bluffsamtal.Missat samtal på jobbtelefonen, ringer upp inom 10 min
"Numret du har ringt är inte i bruk"
Va?