Störiga saker vi stör oss på, del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Detta! :arghh::rage:
20230905_183146.jpg

Just en sådan här hylla fick jag syn på på min lokala Sainsbury's ikväll, när jag var på väg hem från att ha suttit på en solig uteservering i 25 graders värme och druckit Aperol Spritz. Julkänslan är så att säga inte skyhög hos mig just nu 🤪
Men precis, jag har inte ens kunnat promenera hunden i hettan utan har istället övervattnat min torra stackars trädgård och skördat tomater idag. Går till Sainsburys i shorts och linne för att handla middag och ser det där. :arghh: 😂

Jag stör mig på min lilla hjärna som ännu en gång rört till det, men på ett ganska underhållande sätt. Jag köpte en klänning på second hand tidigare i år men brydde mig inte om att prova den eftersom det var på en marknad och den såg ut att kunna passa rätt bra. När jag kom hem började jag dock ångra mig lite eftersom jag tyckte att den satt lite konstigt på mig. Sedan har jag provat den vid ett par andra tillfällen under sommaren men aldrig känt att jag fått den att sitta riktigt rätt, så det har inte blivit av att jag använt den. Idag gav jag den en sista chans... och insåg att jag tagit på mig den bak och fram alla dessa gånger :rofl:

Jag fattar inte hur, eller varför, för nu när jag ser hur det ska vara så känns det extremt självklart vilket som är bak och fram. Men eh ja, ibland går inte hissen hela vägen upp så att säga :angel: Sjukt störigt att den här fina klänningen har hängt i garderoben hela sommaren och aldrig blivit använd, samtidigt som jag haft dåligt samvete över att ha köpt något som jag sedan inte använde!

Ja ja, positivt är i alla fall att jag nu har en "ny" fin klänning att använda hela nästa sommar :D

Bifogade filer

• 20230905_193700.webp
    20230905_193700.webp
    66,8 KB · Visningar: 162
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag stör mig på den här årstiden och allt mörker. Har svårt att sova då kroppen har problem med att skilja på kvällsmörker och nattmörker.
32 33 34
Svar
679
· Visningar
29 510
Senast: Tuvstarr
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
92 682
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 835
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008