Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men ge mig hela hyllan
Men inte ÄN! Kan vi i alla fall få ha sommar färdigt först?Men ge mig hela hyllan
Ja, jo, men… jag kan ta hand om den så längeMen inte ÄN! Kan vi i alla fall få ha sommar färdigt först?
Ta bort tomten. Han skall inte jobba nu... chokladen kan jag hjälpa till att vårda. Men sov du lilla tomte.Men ge mig hela hyllan
Just en sådan här hylla fick jag syn på på min lokala Sainsbury's ikväll, när jag var på väg hem från att ha suttit på en solig uteservering i 25 graders värme och druckit Aperol Spritz. Julkänslan är så att säga inte skyhög hos mig just nuDet är inte bara en hylla heller...
Visa bifogad fil 127398
Men precis, jag har inte ens kunnat promenera hunden i hettan utan har istället övervattnat min torra stackars trädgård och skördat tomater idag. Går till Sainsburys i shorts och linne för att handla middag och ser det där.Just en sådan här hylla fick jag syn på på min lokala Sainsbury's ikväll, när jag var på väg hem från att ha suttit på en solig uteservering i 25 graders värme och druckit Aperol Spritz. Julkänslan är så att säga inte skyhög hos mig just nu
Jag är inte helt säker på ifall det är tillåtet att störa sig på choklad, i vilken form som helst
Det tar emot att erkänna såhär i september, men de är väldigt goda! Särskilt de till höger, med mintsmak
Jag stör mig jätteofta på choklad. Jätteöverskattad smak på sötsaker.Jag är inte helt säker på ifall det är tillåtet att störa sig på choklad, i vilken form som helst
Det är ju tomtejäveln som är problemet. GÅ OCH SOV.Jag är inte helt säker på ifall det är tillåtet att störa sig på choklad, i vilken form som helst
Här måste jag instämma.Det tar emot att erkänna såhär i september, men de är väldigt goda! Särskilt de till höger, med mintsmak
Så hen kan vakna upp med klappar under granen?Det är ju tomtejäveln som är problemet. GÅ OCH SOV.
Vi får leta reda på passande klistermärken.Det tar emot att erkänna såhär i september, men de är väldigt goda! Särskilt de till höger, med mintsmak
Precis...Så hen kan vakna upp med klappar under granen?