Huvudvärk snälla jag orkar inte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lättare sagt än gjort jag vet men jobba inte snabbare än du gör i vanliga fall! Har du fått 50 % ökad arbetsbörda ska det ta 50 % mer tid osv. Annars visar du bara för chefen vad du egentligen skulle kunna hinna på ett arbetspass, även om belastningen blir orimlig.
En bra chef ser naturligtvis den där orimliga belastningen som en faktor. Men om din chef satt dig i den här situationen från början känns det ju som att det inte är så säkert att den gör det.
Exakt @pepp
Om du löser uppgiften kommer du förmodligen bli ombedd att göra det igen och igen och igen
Tyvärr vill många chefer gärna spara timmar
Då får de prioritera. Vilka arbetsuppgifter är viktigast? Vilka kan prioriteras bort? Vad kan vi göra varannan dag istället för varje osv.Bra input. Dom kollar dock aldrig vilka tider vi jobbar. Plus att jag vägrar vara på jobbet 05-17...
Sen är mycket av kollegans (och mina) morgonuppgifter, som allra helst ska vara klara typ innan 09, så då får man ruscha på.
Jag har haft hela bygget själv förut, men dom såg att det inte funkar, man bränner ut sig totalt.
Om jag det visste!Nu är det evigheter sedan jag haft med bilen till sverige till något ställe där man måste betala för parkering, men hur fungerar alla dessa parkeringsappar om man kommer från utlandet då?
Bra input. Dom kollar dock aldrig vilka tider vi jobbar. Plus att jag vägrar vara på jobbet 05-17...
Sen är mycket av kollegans (och mina) morgonuppgifter, som allra helst ska vara klara typ innan 09, så då får man ruscha på.
Jag har haft hela bygget själv förut, men dom såg att det inte funkar, man bränner ut sig totalt.
Nu är det evigheter sedan jag haft med bilen till sverige till något ställe där man måste betala för parkering, men hur fungerar alla dessa parkeringsappar om man kommer från utlandet då?
Nu är det evigheter sedan jag haft med bilen till sverige till något ställe där man måste betala för parkering, men hur fungerar alla dessa parkeringsappar om man kommer från utlandet då?
Jag har kunnat regga min utlandsreggade bil utan problem. Sen vet jag ju inte om jag skulle fått böter vid en kontroll...Inget Bank-id har krävts. Men alla accepterar inte mitt tyska Maestro så jag måste ha ett annat kort att betala med.Nu är det evigheter sedan jag haft med bilen till sverige till något ställe där man måste betala för parkering, men hur fungerar alla dessa parkeringsappar om man kommer från utlandet då?
Du bombade mig med frågor så det kändes som ett ifrågasättande.Du får självklart göra precis som du vill, men jag var uppriktigt nyfiken på hur du resonerar. Det är ju trots allt ett diskussionsforum. Ditt svar känns inte speciellt snällt och respektfullt .
Då kanzke man zka tänka en gång till om man zka vara med på ett dizkutionzforum och ge zig in i leken eller nöja zig med att bara läza.Du bombade mig med frågor så det kändes som ett ifrågasättande.
Stör mig på att man tydligen inte får störa sig på saker utan att nån ska försöka dra igång en diskussion.
Jag tänker inte diskutera sånt jag inte har lust att diskutera.
I stör-mig-tråden tycker jag det är rimligt att skriva utan att vilja gå vidare med en diskussion om saken.Då kanzke man zka tänka en gång till om man zka vara med på ett dizkutionzforum och ge zig in i leken eller nöja zig med att bara läza.
Min mamma za alltid att ger man zig in i leken får man leken tåla
När det finns så mycket annat vilt som gör skador som skulle behöva regleras bättre. Men älgjakten är också reglerad så jag inkluderar en känga åt systemet som sätter kvoterna.Skogsnäringen och jägarkåren som håller på att älgen rödlistad.
Det + att jägare har blivit ombedda att spara dom större älgarna. Behövs det bes om är kvoterna definitivt fel.När det finns så mycket annat vilt som gör skador som skulle behöva regleras bättre. Men älgjakten är också reglerad så jag inkluderar en känga åt systemet som sätter kvoterna.
Är det en störning?Skogsnäringen och jägarkåren som håller på att älgen rödlistad.
Är det en störning?
För mig är störningen snarare att skogsbolagen fått igenom en så stor avskjutning att en rödlistning behövs.