Störiga saker vi stör oss på, del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min bror, alltid så sur och otrevlig när han ringer till mamma. Jag har blockerat honom för jag orkar inte med all skit han slänger omkring sig. Jag vet inte om det är för att hon hälsar på kanske för sista gången som han är förbannad eller om han alltid är otrevlig mot henne. :(🤬

Att det var så urplockat i affären! Mitt eko-kaffe var slut, inga ekologiska apelsiner 🍊 Äter alltid apelsin på jobbet så det är lite av en katastrof. Blev sur och köpte morötter istället - MORÖTTER!?

- En grönsak? Sa barnet. Alla kommer skratta åt dig!” 😂

Sen körde vi den gamla godingen i bilen:
- Vad äter du på?
- En mojot.
- Men den knaprar ju inte?
- Den är jutten!

Oklart vad den dialogen kommer ifrån dock, men min mamma har skojat med den sedan jag var liten 😂

Stör mig också på att allt blev så sent ikväll. Hade önskat få sitta lite för mig själv med en kopp te, men det blev för sent nu. Är väl bara att hoppa i säng.

Att det var så urplockat i affären! Mitt eko-kaffe var slut, inga ekologiska apelsiner 🍊 Äter alltid apelsin på jobbet så det är lite av en katastrof. Blev sur och köpte morötter istället - MORÖTTER!?

- En grönsak? Sa barnet. Alla kommer skratta åt dig!” 😂

Sen körde vi den gamla godingen i bilen:
- Vad äter du på?
- En mojot.
- Men den knaprar ju inte?
- Den är jutten!

Oklart vad den dialogen kommer ifrån dock, men min mamma har skojat med den sedan jag var liten 😂
Å, min pappa har också kört den jämt :p. ...Och jag har morötter med till jobbet ibland. Det är ju gott ju. Så du är inte ensam. ❤ :heart

Kan inte sova, hjärnan bara rusar.
Kan inte heller sova. Menshelvetet väckte mig :meh: Överväger om jag ska åka och jobba (vilket jag borde göra) och hoppas på att slippa läckage, eller sjukskriva mig. På en måndag efter att jobbet vet att vi varit på festival. Vilket inte har ett dugg med saken att göra men det kan ju se illa ut. Och vad säger man till jobbet? "Hej, x antal klasser kommer inte fotas idag för att jag är hemma och har mens istället" 😕😏 Det går i ett med klasserna och tar åtminstone 30 min per klass, då har man inte direkt tid att gå på toa i en evighet rätt som det är. Vad göra? Tranexamsyran verkar inte göra någon som helst skillnad heller. Vad hade ni gjort?

Kan inte heller sova. Menshelvetet väckte mig :meh: Överväger om jag ska åka och jobba (vilket jag borde göra) och hoppas på att slippa läckage, eller sjukskriva mig. På en måndag efter att jobbet vet att vi varit på festival. Vilket inte har ett dugg med saken att göra men det kan ju se illa ut. Och vad säger man till jobbet? "Hej, x antal klasser kommer inte fotas idag för att jag är hemma och har mens istället" 😕😏 Det går i ett med klasserna och tar åtminstone 30 min per klass, då har man inte direkt tid att gå på toa i en evighet rätt som det är. Vad göra? Tranexamsyran verkar inte göra någon som helst skillnad heller. Vad hade ni gjort?
Ztannat hemma

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
59 60 61
Svar
1 210
· Visningar
52 987
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 445
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 374
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
603

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod

Hästrelaterat