Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Å, min pappa har också kört den jämt . ...Och jag har morötter med till jobbet ibland. Det är ju gott ju. Så du är inte ensam. ❤Att det var så urplockat i affären! Mitt eko-kaffe var slut, inga ekologiska apelsiner Äter alltid apelsin på jobbet så det är lite av en katastrof. Blev sur och köpte morötter istället - MORÖTTER!?
- En grönsak? Sa barnet. Alla kommer skratta åt dig!”
Sen körde vi den gamla godingen i bilen:
- Vad äter du på?
- En mojot.
- Men den knaprar ju inte?
- Den är jutten!
Oklart vad den dialogen kommer ifrån dock, men min mamma har skojat med den sedan jag var liten
Vad kul!!Å, min pappa har också kört den jämt . ...Och jag har morötter med till jobbet ibland. Det är ju gott ju. Så du är inte ensam. ❤
Och om man nu inte tycker om färger, utan tycker att det är grällt och gräsligt och oroligt?Denna fäbless till grått
Överallt! Skrollade lite på hemnet och bara grått, grått och grått. Och så lite vitt också.
Men FÄRGER folket! FÄRGER!!
Kan inte heller sova. Menshelvetet väckte mig Överväger om jag ska åka och jobba (vilket jag borde göra) och hoppas på att slippa läckage, eller sjukskriva mig. På en måndag efter att jobbet vet att vi varit på festival. Vilket inte har ett dugg med saken att göra men det kan ju se illa ut. Och vad säger man till jobbet? "Hej, x antal klasser kommer inte fotas idag för att jag är hemma och har mens istället" Det går i ett med klasserna och tar åtminstone 30 min per klass, då har man inte direkt tid att gå på toa i en evighet rätt som det är. Vad göra? Tranexamsyran verkar inte göra någon som helst skillnad heller. Vad hade ni gjort?Kan inte sova, hjärnan bara rusar.
Ztannat hemmaKan inte heller sova. Menshelvetet väckte mig Överväger om jag ska åka och jobba (vilket jag borde göra) och hoppas på att slippa läckage, eller sjukskriva mig. På en måndag efter att jobbet vet att vi varit på festival. Vilket inte har ett dugg med saken att göra men det kan ju se illa ut. Och vad säger man till jobbet? "Hej, x antal klasser kommer inte fotas idag för att jag är hemma och har mens istället" Det går i ett med klasserna och tar åtminstone 30 min per klass, då har man inte direkt tid att gå på toa i en evighet rätt som det är. Vad göra? Tranexamsyran verkar inte göra någon som helst skillnad heller. Vad hade ni gjort?
Ja, det känns som bästa alternativet. Men samtidigt känns det så dumtZtannat hemma
Känner igen det, skitjobbigt är detLängtar tills post-mens-hormonerna lugnat ned sig så jag kan sluta vara känslomässigt dum i huvudet...
Jobbet kommer ju tro att jag fusksjukskriver mig för att jag varit ute i helgenJa, det känns som bästa alternativet. Men samtidigt känns det så dumt
Har du ont hade jag stannat hemma. Om inte hade jag satt på rejäla skydd och mörka byxor.Jobbet kommer ju tro att jag fusksjukskriver mig för att jag varit ute i helgen
Vad har helgen med idag? Dottern var sjuk förra veckan hemma från skolan mån-fre lördag var vi till odensbacken på fälttävlan. Hon var sjuk under veckan frisk sedan.Jobbet kommer ju tro att jag fusksjukskriver mig för att jag varit ute i helgen
Jobbet vet ju att jag var på festival i helgenVad har helgen med idag? Dottern var sjuk förra veckan hemma från skolan mån-fre lördag var vi till odensbacken på fälttävlan. Hon var sjuk under veckan frisk sedan.
Ja men man kan bli dålig ändå.Jobbet vet ju att jag var på festival i helgen
Ja, nu fick det bli sjukskrivning idag ändå. Känns jättedumt men vad ska man göraJa men man kan bli dålig ändå.