R
Raderad medlem 68338
Jobbar som projektledare under några månader för att sy ihop en helg med div aktiviteter. Håller på att få ett mental breakdown på flummiga personer. Bokar in folk och ber om offert. Får nu svar i stil med "Hej, vi brukar köra gage typ 6000 kr". Jag bara "okej det låter fördelaktigt! Ni har skickat en offert på det dubbla som jag godkänt men då reviderar jag detta".
Eller när jag ställer en konkret fråga och får svaret "hej låter kul..." och personen inte besvarar frågan alls.
Lägg därtill mail till brf:en i stil med "hej, då vår pappa är dement så tappar han hela tiden bort sina nycklar och skulle därför behöva ett tiotal nycklar till till fastighetens samtliga utrymmen (som han kan tappa bort). Hoppas att det går att ordna"
Eller när jag ställer en konkret fråga och får svaret "hej låter kul..." och personen inte besvarar frågan alls.
Lägg därtill mail till brf:en i stil med "hej, då vår pappa är dement så tappar han hela tiden bort sina nycklar och skulle därför behöva ett tiotal nycklar till till fastighetens samtliga utrymmen (som han kan tappa bort). Hoppas att det går att ordna"