Störiga saker vi stör oss på, del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på elektriker. Han skulle ha kommit igår men ringde återbud. Ny tid idag 10.00-12.00. Ingen kom så jag ringde. Jodå han var på väg. Tur att jag är arbetslös och inte tagit ledigt från jobbet. Får se hur det blir. Mår så dåligt av att bara sitta och vänta. Får inget gjort och axlarna är uppe vid öronen.

Vill äta lunch men vill inte fixa mat innan allt är klart.

Senast ändrad:
Herregud vad slut jag är. Chefen har covid och imorse trodde jag att jag också blivit smittad. Nu mer oklart. Kallsvettas, har svårt att hitta ord, måste dubbelkolla allt jag gör 25 gånger (typ varje mail jag skickar 😅). Kroppen orkar knappt röra sig, ser typ suddigt och har svårt att liksom samla tankarna till ngt vettigt.

Herregud vad slut jag är. Chefen har covid och imorse trodde jag att jag också blivit smittad. Nu mer oklart. Kallsvettas, har svårt att hitta ord, måste dubbelkolla allt jag gör 25 gånger (typ varje mail jag skickar 😅). Kroppen orkar knappt röra sig, ser typ suddigt och har svårt att liksom samla tankarna till ngt vettigt.
Krya på dig!

Fick ett par klänningar som jag beställt från Hängmatta.
Deras one size fits all har alltid passat förut. Nu satt båda klänningarna som korvskinn. De måste ha ändrat storlekarna eller något.
Bara att skicka tillbaka :cry:
Fy vad tråkigt! Jag beställde mina första klänningar därifrån nu i somras och funderade på det där med one size. Men för mig passade dom.

Det är tydligt att det är allt för länge sedan jag gick i skolan, jag förstår över huvudtaget inte uppgifterna som barnen får sig tilldelade :crazy:
Det ena barnets uppgift för veckan var att läsa igenom kursplanen, göra en lista på det han inte förstod, t.ex svåra ord, och sedan bifoga screenshots av material som hjälpte honom förstå, t.ex förklaringar från ordbok.
Nu var kursplanen ytterst redig och klar, och han tyckte inte orden var svåra utan han förstod allt. Vad ska han då göra en lista på?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
60 61 62
Svar
1 225
· Visningar
54 572
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 457
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 384
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
609

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka