Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är grymt mycket getingar i år.Alla getingar så fort man ska äta ute!
Julnyheter och framplock av juldekorationer i augusti
Alla getingar så fort man ska äta ute!
De flesta är hos oss och äter våra vindruvor jättegott.Det är grymt mycket getingar i år.
Men då behövdes kanske ingen toalett under besöket i alla fall.Man skulle ha blivit elektriker. 250 € för 10 minuter varav 5 minuter var skrivning av räkning. Trodde att det skulle räcka med de 69 € som var grundkostnad men så var det inte.
Nej, han tog väl rasten innan. 90 min försenad.Men då behövdes kanske ingen toalett under besöket i alla fall.
Var glad för det, hade han behövt ta sin 90 min toapaus hos dig hade han säkerligen debiterat den tiden också, och det hade blivit skitdyrt.Nej, han tog väl rasten innan. 90 min försenad.
Ja om 10 minuter kostar 250 € så hade det kostat lika mycket som en liten bil.Var glad för det, hade han behövt ta sin 90 min toapaus hos dig hade han säkerligen debiterat den tiden också, och det hade blivit skitdyrt.
Krya på dig!Herregud vad slut jag är. Chefen har covid och imorse trodde jag att jag också blivit smittad. Nu mer oklart. Kallsvettas, har svårt att hitta ord, måste dubbelkolla allt jag gör 25 gånger (typ varje mail jag skickar ). Kroppen orkar knappt röra sig, ser typ suddigt och har svårt att liksom samla tankarna till ngt vettigt.
Krya på dig!
Fy vad tråkigt! Jag beställde mina första klänningar därifrån nu i somras och funderade på det där med one size. Men för mig passade dom.Fick ett par klänningar som jag beställt från Hängmatta.
Deras one size fits all har alltid passat förut. Nu satt båda klänningarna som korvskinn. De måste ha ändrat storlekarna eller något.
Bara att skicka tillbaka
Samma problem som jag hade då alltså...Fick ett par klänningar som jag beställt från Hängmatta.
Deras one size fits all har alltid passat förut. Nu satt båda klänningarna som korvskinn. De måste ha ändrat storlekarna eller något.
Bara att skicka tillbaka
Känns som de har ändrat på storleken eller någotSamma problem som jag hade då alltså...
Ja, visst är det märkliga one-size?? Jag beställde bara en klänning nu i sommar, men den var ju HELT annorlunda...Känns som de har ändrat på storleken eller något