Störiga saker vi stör oss på, del 29

Status
Stängd för vidare inlägg.
Behöver ha en diskussion med en person om en sak, och jag tror jag kommer börja gråta. För jag gör det när det blir för jobbigt och känsligt. Vill inte det, det blir ju så dramatiskt. Och det är det inte egentligen. Jag är bara emotionellt instabil för tillfället 🙃

Jag gillar chips i allmänhet och 5-6 sorter i synnerhet. Den senaste tiden har i princip alla dessa sorter varit slut i affären eller inte ens tagits in längre.

Jag har hittills betat av Willys, Citygross, två Ica Supermarket och en Ica Maxi.
Känner mig svårt kränkt och anser att detta är fullkomligt orimligt.
Minusmuskler i hela mig!

Jag gillar chips i allmänhet och 5-6 sorter i synnerhet. Den senaste tiden har i princip alla dessa sorter varit slut i affären eller inte ens tagits in längre.

Jag har hittills betat av Willys, Citygross, två Ica Supermarket och en Ica Maxi.
Minusmuskler i hela mig!
Ohygglig störning :mad:

Du har mina djupaste sympatier :heart

Minusmuskler i hela mig!
Du ha familjens sympatier... utan chips går det? :eek: :eek: :eek:

Minusmuskler i hela mig!
Vaaaaaa? Men behöver buke sluta upp å gå man ur huse å inspektera sina affärer?

Du ha familjens sympatier... utan chips går det? :eek: :eek: :eek:

Jag är inte utan chips. Det är en bit dit :rofl:
Men jag har öppnat sista påsen Olw 3*lök, har slut på Icas cheddar, jalapeño och rödlök, sista påsen på Gårdschips räfflade jalapeño, slut på Coops jalapeño och sista påsen på Icas gräddfil och chili.
Det enda jag har stadigt lager av är Estrellas hot Sweet chili.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt!
60 61 62
Svar
1 225
· Visningar
54 580
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 457
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
104 384
Senast: pepp
·
Fordon De extremt skarpa, vita LED-ljusen som alla nyare bilar verkar vara utrustade med. Jag blir nästintill bländad av dem, även om det bara...
2
Svar
27
· Visningar
609

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka