Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att vår diskmaskin gått sönder och har en reparationskostnad på 7700:- förutsatt att husets säljare inte har en papperslapp på garantin på 10 år, vilket känns hopplöst. Service på telefon gav oss dessutom fel information om att vi skulle ha besiktningsprotokollet som garanti så nu har vi letat fram det inför service, och får nu kanske dubbla servicekostnader för att vi avböjt service i väntan på svar om garantipapper. Samtidigt som tvättmaskinen är inne på sin sista vers och hunden behöver en tandoperation för 12 papp. Blöööööörk.
Jag glömde köpa kaffe igår (hur man kan glömma det) så bara ge sig ut ta bilen och åka 2 mil till närmsta affär.Kaffet är slut. Jag var för trött pga av hettan (över 30 grader) så jag orkade inte köpa mer kaffe. Tänkte att jag har ju te hemma så det räcker nog. Och nu borde jag ta mig till affären och köpa kaffe men "orkar" inte. Dålig ork. Försöker peppa mig att åka till gymmet och då kan jag handla efter gymmet.
Min trötthet är inte normal.
Oj, du har långt till affärenMin affär är bara 1 km bort.Jag glömde köpa kaffe igår (hur man kan glömma det) så bara ge sig ut ta bilen och åka 2 mil till närmsta affär.
Du får trösta dig med att det i alla fall inte är julsakerAtt Dollarstore har dukat upp alla Halloween-grejor... too soon!
Nej, det är inte förrän nästa vecka!Du får trösta dig med att det i alla fall inte är julsaker
Herregud så det regnar!!!
Skicka hit lite?
Du få mitt + allt från överzvämningarna runt om i länetSkicka hit lite?
Självklart är det bara toabås utan tvättställ, så tvättstället är utanför och duscharna på andra sidan badrummet.Mensen from hell.
Är på festival och var ju såklaaart tvungen att få menshelvetet innan vi åkte hit. Varför inte liksom. Vi bor i husvagn och jag har ett, ETT par byxor med mig. Det har fungerat bra ändå med menskopp tills nu. Då tar jag ändå tranexamsyra men självklart ska skiten börja läcka deluxe när vi ska gå 30 min tillbaka till campingen mitt i natten. Det ska ju såklart bli en jäkla syndaflod istället för normal mängd. Så ja, nu sitter jag här med nersölade jeans och trosor (var jag så smart att jag tog med extra trosor till toan? Nej, såklart inte. ) och undrar vad i hela helvete jag gör nu? Spolar av skiten och torkar i husvagnen (måste ju gå tillbaka) eller vad? Åker hem i morgon men lär ju ha byxor på mig då.
Sagt och gjort, byxorna är avspolade och blöta :/ Inte kul att ta på sig och gå till husvagnen med men vad fasen gör man? Tur att det är mörkt ute. Kl är halv två på natten men givetvis ska halva landet känns det som, in i badrummet precis just nuSjälvklart är det bara toabås utan tvättställ, så tvättstället är utanför och duscharna på andra sidan badrummet.