Du har inte råkat komma åt bb-code-mode av misstag? HakparentesenFunkar på datorn så definitivt något jag råkat komma åt på mobilen...
@Gunnar hjälp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har inte råkat komma åt bb-code-mode av misstag? HakparentesenFunkar på datorn så definitivt något jag råkat komma åt på mobilen...
@Gunnar hjälp?
Det är klart att jag hade!!Du har inte råkat komma åt bb-code-mode av misstag? Hakparentesen
Det är störigt! Och då kommer man ju inte efter 17:30!En person skulle komma och kolla på stallplats. Vi sa 17-17.30.
Fortfarande inte kommit hit och jag tycker det är störigt att vara sen med ett så generöst tidsspann.
Och jag ringde till arbetsförmedlingen och frågade vad de ville. Trots att jag har anmält mig online och det överallt står att det räcker så sa personen att jag måste gå dit personligen. Öppettider må,ti, och torsdag 08.00-11.00Välmenande kompis frågar ofta "har du fått jobb än?". Neeeeeeej, hade jag fått jobb hade jag berättat det. Det är bara störigt att hon frågar. Jag borde inte störa mig men jag blir irriterad. Och nästa ömma tå : "hur går det med viktminskningen?". Tja, jag går bara hemma och har tråkigt. Och det är inte någon supermetod för viktminskning. Blä. Livet suger.
Fått mail från arbetsförmedlingen som påstår att de har försökt ringa mig vilket är en ren lögn. Inga missade samtal. Det stör mig. Myndigheter som ljuger...Och jag kunde välja om jag vill få mail eller brev som kontaktform och jag kryssade i brev. Ändå skickar de mail.
Fast konst skapas ju i betraktarens öga.Jag stör mig på ointressant och tråkig konst. Jag förstår att det subjektivt och attt andra kan gilla det osv. Men jag orkar inte med ännu en trist utställning.
Ofta går jag på utställning utan att innan veta något om den. Öppet sinne, besvikelse.Fast konst skapas ju i betraktarens öga.
Stör du dig på viss konst så gå inte dit?
Säkert inte just samma men ändå precis som jag känner nu.När man helt plötsligt känner en massa känslor man inte borde känna och inte får stopp på det...
Jag har precis kommit hem från en upplevelse som var tvärtemot. Vernissage i en loge i grannbyn. Lambert van Bommel ställde ut akvareller från den gården och från Teneriffa där han bor. Magiskt bra.Ofta går jag på utställning utan att innan veta något om den. Öppet sinne, besvikelse.
Och så det dåliga samvetet/skammen för att man känner som man gör trots att man inte gör det med flit sas...Säkert inte just samma men ändå precis som jag känner nu.
Exakt! Kram om du vill.Och så det dåliga samvetet/skammen för att man känner som man gör trots att man inte gör det med flit sas...
Kram!Exakt! Kram om du vill.