Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Annonser som laddas klart och hamnar ovanför det egentliga resultatet, kanske?Är ju något jättesimpelt jag inte fattar, så jag hoppas ni kan förklara. När man googlar något så kommer det man mest logiskt söker upp högst upp. I en halv sekund, sen är det mest logiska borta?? Hoppas ni fattar
Nej, det är inte annonser. Kan närmast jämföra det att det kommer upp en text a la Wikipedia på det jag söker på.Annonser som laddas klart och hamnar ovanför det egentliga resultatet, kanske?
Jag kan inte hitta mitt rörsocker! Jag vet att jag la den på en speciell plats (som jag nu inte kommer ihåg) och var och klämde på den i går. Men nu är den helt borta
För en vecka sedan la jag ena hundens halsband på en speciell plats. Vi letade och letade förgäves i 2 dygn, på de mest konstiga ställen. När jag typ gett upp och skulle lägga mig dag 3 så låg det plötsligt där, bland alla trosor i garderoben? Inget minne av att jag lagt det där men det kom fram i alla fall.Jag kan inte hitta mitt rörsocker! Jag vet att jag la den på en speciell plats (som jag nu inte kommer ihåg) och var och klämde på den i går. Men nu är den helt borta
Okej, såg nu att du hittat det!Hittade sockret när jag tröttnat på att leta och gjorde det på farinströsocker istället.
Jaa! Jag stör mig också på det! Tror sökningen ändras för varje bokstav eller mellanslag man skriver, iaf så brukar det bli så för mig.Är ju något jättesimpelt jag inte fattar, så jag hoppas ni kan förklara. När man googlar något så kommer det man mest logiskt söker upp högst upp. I en halv sekund, sen är det mest logiska borta?? Hoppas ni fattar
Har du bara en matlåda?Insåg att jag behöver min matlåda imorgon och den står i frysen med mat i…
Ja, faktisktHar du bara en matlåda?
Inga tomma glasslådor, eller liknande? Sådant brukar jag återanvända som matlådor !Ja, faktiskt
Finns inte kiropraktorn på bokadirekt?Ringde till en kiropraktor för att fråga om tider. Tyckte det gick fram väldigt många signaler och kom på att det ju är söndag Sen gick tel svararen igång.
Störigt att jag inte kan hålla reda på vilken veckodag det är.
Nej, tyvärr… och jag använder helst glas som den är. Får väl tina upp denInga tomma glasslådor, eller liknande? Sådant brukar jag återanvända som matlådor !
Jo, glas är ju trevligast. I alla fall om man ska äta direkt ur lådan. Men jag brukar alltid lägga upp min mat på tallrik och värma, så den biten har aldrig varit ett problem för mig...Nej, tyvärr… och jag använder helst glas som den är. Får väl tina upp den
Köp några till.. Vet inte hur många vi har men alltid för få. Gör gärna storkok. Under helgen brukar det bli minst 6 lådor tillverkade.Nej, tyvärr… och jag använder helst glas som den är. Får väl tina upp den
Om jag ska vara ärlig så har jag bara en för att jag var lite dålig på att diska efter mig i veckorna, tog bara en ny iställetKöp några till.. Vet inte hur många vi har men alltid för få. Gör gärna storkok. Under helgen brukar det bli minst 6 lådor tillverkade.