Störiga saker vi stör oss på, del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är ju något jättesimpelt jag inte fattar, så jag hoppas ni kan förklara. När man googlar något så kommer det man mest logiskt söker upp högst upp. I en halv sekund, sen är det mest logiska borta?? Hoppas ni fattar :rofl:
 
Jag kan inte hitta mitt rörsocker! Jag vet att jag la den på en speciell plats (som jag nu inte kommer ihåg) och var och klämde på den i går. Men nu är den helt borta :banghead:
För en vecka sedan la jag ena hundens halsband på en speciell plats. Vi letade och letade förgäves i 2 dygn, på de mest konstiga ställen. När jag typ gett upp och skulle lägga mig dag 3 så låg det plötsligt där, bland alla trosor i garderoben? O_o Inget minne av att jag lagt det där men det kom fram i alla fall.
Så…..leta i bland underkläderna? :D
 
Är ju något jättesimpelt jag inte fattar, så jag hoppas ni kan förklara. När man googlar något så kommer det man mest logiskt söker upp högst upp. I en halv sekund, sen är det mest logiska borta?? Hoppas ni fattar :rofl:
Jaa! Jag stör mig också på det! Tror sökningen ändras för varje bokstav eller mellanslag man skriver, iaf så brukar det bli så för mig.
 
Ringde till en kiropraktor för att fråga om tider. Tyckte det gick fram väldigt många signaler och kom på att det ju är söndag :bag: Sen gick tel svararen igång.
Störigt att jag inte kan hålla reda på vilken veckodag det är.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
461
· Visningar
23 231
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 071
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 612
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 121
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp