Hoppas det inte stämmer
Visa bifogad fil 125072
Dags att bygga en ark kanske...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas det inte stämmer
Visa bifogad fil 125072
Ja det kanske vore något.Dags att bygga en ark kanske...
Sannolik är det inte missad besiktning. De besiktar nog om det finns en intressent. Alltså medvetet låtit bli. Kanske svårsålda bilar?Har hittat en del bilar som jag vill ha, men just nu har alla körförbud pga de har missat besiktningen. Okej om de säljs av privatpersoner men detta är bilhandlare. Jag köper ingen bil för 60-70 tusen som bland annat har körförbud pga missad besiktning
Fick meddelande att mitt paket var levererat i min brevlåda ca 14.08. Om det låg ett paket där? Nej.
Oj jösses! Ungefär vart i landet är detta?Hoppas det inte stämmer
Visa bifogad fil 125072
Småland utanför Vetlanda.Oj jösses! Ungefär vart i landet är detta?
45 stod det på min. Jag hoppas innerligt att det inte tänker bli detHoppas det inte stämmer
Visa bifogad fil 125072
45 stod det på min. Jag hoppas innerligt att det inte tänker bli det
Sannolik är det inte missad besiktning. De besiktar nog om det finns en intressent. Alltså medvetet låtit bli. Kanske svårsålda bilar?
Jag hänger med…. Tänkte jag skriva… men då blir det ju fel..Folk... Människor. Blä.
Någon som vet en öde ö till salu så jag kan flytta dit med mina djur och leva ett ensamt, lyckligt liv?
Man kan få veta de mest fantastiska saker om sig själv via skvallerAtt jag fick höra nyss att jag skulle ha varit otrogen mot xet. Å att han hade haft en kamera som spelat in det. nää jag har fan inte vare otrogen. Så va hittar folk på för skit
Åhhh ja men tigerön ät ju tillslut...Folk... Människor. Blä.
Någon som vet en öde ö till salu så jag kan flytta dit med mina djur och leva ett ensamt, lyckligt liv?