Störiga saker vi stör oss på, del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har hittat en del bilar som jag vill ha, men just nu har alla körförbud pga de har missat besiktningen. Okej om de säljs av privatpersoner men detta är bilhandlare. Jag köper ingen bil för 60-70 tusen som bland annat har körförbud pga missad besiktning :meh:
Sannolik är det inte missad besiktning. De besiktar nog om det finns en intressent. Alltså medvetet låtit bli. Kanske svårsålda bilar?
 
@Ninnurur du betalade en spottstyver. Kolla in de här priserna

1691174243975.png
 
Jag HATAR att vara inackoderad! Stör mig som fan på att det dyker upp ungdomsgäng som ska in i stallet för en av de har häst där . Kl 22. Mina hästar är de enda som är inne.
Stör mig mer på idiotföräldrarna som säger ”det finns inga tider som gäller i stallet” , det har stallägaren sagt!
Men har lite jävla respekt!
Klart slut.
 
Sannolik är det inte missad besiktning. De besiktar nog om det finns en intressent. Alltså medvetet låtit bli. Kanske svårsålda bilar?

Såg att en av bilarna är uppdaterade med den besiktigades igår, och sista dag föe besiktning var tidigare 20230731 så jag tolkar det som en missad besiktning. Nej det är inga svårsålda bilar eller ovanlig bilmodell.

Personligen åker jag inte och provkör en bil för att eventuellt komma tillbaka och köpa den när den är besiktigad. Och med körförbud så får den inte heller köras hem i väntan på besiktning.
 
Att jag fick höra nyss att jag skulle ha varit otrogen mot xet. Å att han hade haft en kamera som spelat in det. :banghead: 🤬 nää jag har fan inte vare otrogen. Så va hittar folk på för skit
Man kan få veta de mest fantastiska saker om sig själv via skvaller :up:
Jag fick också veta att jag blivit ihop med en man innan han flyttat ut från sin exfru. Riktigt så var det ju inte....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
22 23 24
Svar
461
· Visningar
23 264
Senast: Tuvstarr
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 071
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 614
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 122
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp