Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj! Jag bor på andra sidan e4 typ och vi ska få 8 mm enligt SMHI. Det var rejäl skillnadSmåland utanför Vetlanda.
Tycker det är snällt iallafall, igår stod det 60 mm på måndag men nu har de delat upp det så 32 mm på söndag, 30 mm på måndag och 28 mm på tisdagDetta kan man VERKLIGEN störa sig på - apropå väder...
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/onz9Aj/superlagtryck-drar-in-tromber-hagel-och-skyfall-vantas
Nä klart inte störst går först osv...Att om man har en stor och dyr bil så får man göra precis som man vill regler gäller tydligen inte för dem, varken på parkering eller i trafiken
TydligenNä klart inte störst går först osv...
Tack för upplysning, jag funderade just på att rulla neråt, men nä tack!Tycker det är snällt iallafall, igår stod det 60 mm på måndag men nu har de delat upp det så 32 mm på söndag, 30 mm på måndag och 28 mm på tisdag
Det kanske stör mig lite..
Pga ngt särskilt?Ångest.
Pga ngt särskilt?
Relaterar så mycketLivet, ensamheten. Det väller över emellanåt.
Nu har det nästan försvunnit. Bara 30 mm kvar på måndag.Tack för upplysning, jag funderade just på att rulla neråt, men nä tack!
Kramar om du vill. Vet på ett ungefär.Livet, ensamheten. Det väller över emellanåt.
Mån-tis i min skånehåla 26,9 resp 25 mm och blåsten/stormen från hell tom onsdag.Nu har det nästan försvunnit. Bara 30 mm kvar på måndag.
Mån-tis i min skånehåla 26,9 resp 25 mm och blåsten/stormen från hell tom onsdag.
Alltså! Regn må väl vara hänt men stormhelvetet också... Jag har redan äppelträd och grenar på havtornen som knäckts pga för mycket frukt och bär (och då har jag ändå gallrat en hel del på de yngre äppelträden), men 25 m/s och regn kommer att gå hårt fram med allt som är kvar. Får försöka rädda in min enorma aprikosskörd - tre stycken - om de hunnit mogna klart. De lär nog inte knäcka någon gren med sin tyngd men vill inte förlora dem till hönsen som kommer och glufsar i sig allt som blåser ner.