Skönt att höra att det sker andra med. Så det inte bara är jag som ser i syneJaa! Jag stör mig också på det! Tror sökningen ändras för varje bokstav eller mellanslag man skriver, iaf så brukar det bli så för mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att höra att det sker andra med. Så det inte bara är jag som ser i syneJaa! Jag stör mig också på det! Tror sökningen ändras för varje bokstav eller mellanslag man skriver, iaf så brukar det bli så för mig.
Hmm vet inte, aldrig använt bokadirekt men ska kolla. Tack!Finns inte kiropraktorn på bokadirekt?
Ja, gör det. Många är ju med där numera, och det är så himla smidigt att boka tid där !Hmm vet inte, aldrig använt bokadirekt men ska kolla. Tack!
Verkar mest vara privatpraktiserande kiropraktorer där. De med avtal brukar man kunna boka på 1177.seJa, gör det. Många är ju med där numera, och det är så himla smidigt att boka tid där !
Ja, jag har bara bokat privat naprapat och massör genom bokadirekt så det kan säkert vara så.Verkar mest vara privatpraktiserande kiropraktorer där. De med avtal brukar man kunna boka på 1177.se
Stadsnätet ligger nere här så har inget wifi. Jag förlorade det strax före 20, men de har tydligen haft problem sen 11-tiden.
Stod nått om nått fel med en nätverkskomponent...
Visa bifogad fil 125258
Jeg kan relatere
Det er varslet fare for flom og skred. Faren er nok større andre steder, men gikk skred på andre siden av dalen, 5 km unna, for noen år siden. Noen varsler sier nå opp mot 100 mm på 24 timerÅh fy! Bor du så det är risk för jordskred också?
Det måste ju gå att anmäla på något sätt. Livsfarligt juPå mina grannar som eldar allt man inte ska elda bredvid min hästhage. Den här gången ringde någon brandkåren och jag fick leta reda på mina livrädda hästar som stod och tryckte i ett hörn.
Jag är så less på att bo nära såna här människor!
Inte kul Hoppas ni klarar er från jordskred och översvämningarDet er varslet fare for flom og skred. Faren er nok større andre steder, men gikk skred på andre siden av dalen, 5 km unna, for noen år siden. Noen varsler sier nå opp mot 100 mm på 24 timer
Jag och flera med mig har ringt ut flertalet gånger. Den här gången kom det två brandbilar och en brandledare (?) så jag hoppas det blir dryga böter.Det måste ju gå att anmäla på något sätt. Livsfarligt ju