Envishet lönar sigUppdatering, helt ostörig: jag fick bort stoppet. Typ tio liter kokande vatten, en jäkla massa bakpulver och ättika. Sloffs sa det och nu rinner det undan så fint så
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Envishet lönar sigUppdatering, helt ostörig: jag fick bort stoppet. Typ tio liter kokande vatten, en jäkla massa bakpulver och ättika. Sloffs sa det och nu rinner det undan så fint så
Ibland så nu hoppas jag att jag slipper göra om det på några år.Envishet lönar sig
Fortsätt med att hälla hett vatten OFTA!Ibland så nu hoppas jag att jag slipper göra om det på några år.
Lider med dejDet är karaokekväll på puben jag bor ovanför Mr Vain är tydligen låten av alla låtar ikväll, riktigt längtar efter att höra den en sjunde gång nu... Och promillehalten är inte ens särskilt hög än
Folk som ser raser som amstaff, bullterrier, pittbull osv som såååå farliga mördarhundar Folk som ska sitta och vara experter utan att veta vad de pratar om överhuvudtaget.
Lägg den i plastpåse i kallt vatten så borde det ordna sig. Vänd på den efter ngn halvtimme.Min köttfärs kommer inte tina och jag tänkte göra pannbiff ikväll
Dvs, min dåliga planering
Jag är helt slut idag Folket bytte i alla fall till lite olika låtar av Markoolio efter ett tag... Må det dröja några månader tills nästa karaokekvällLider med dej