Störiga saker vi stör oss på, del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag borde ju inte störa mig... men tjejerna som gick på min klass i högstadiet har någon slags inofficiell klassträff nu. Jag är inte speciellt ofta i mina gamla hemtrakter, men råkar vara där nu. De flesta vet om det eftersom vi är vänner på facebook. Är jag bjuden?
Nej.
Borde det störa mig? Nej, eftersom en handfull av dem är idioter jag ändå inte velat umgås med.
Stör det mig?
Ja, jag känner mig lika utfrusen som vanligt av dem.
 
Ringer kundtjänsten till ett företag där jag är kund. Knappar in kundnummer och svarar på frågor om mitt födelsenummer och adress. Sen ska jag uppge min personliga 6-siffriga kod🤪som jag tydligen fått för 4 år sen...Jomenvisst. Jag letade i mina papper men någon personlig kod hittade jag inte. Och då kom jag inte vidare. Ska det inte räcka med kundnummer och alla övriga uppgifter? Får ta tag i det på måndag. Det är 37 grader här så min hjärna är överhettad.
 
Bleh, jag har blött över underlakanet och får inte bort fläckarna. La dem i kallt vatten och har sedan kört dem i maskinen i 60 grader. Fortfarande fläckar. Stoppade in dem 95 grader, även om jag inte tror att det kommer att hjälpa så skadar det inte. Är fläckarna fortfarande kvar så slänger jag lakanet. Även om det är rent så vill jag inte ha fläckar. Upptäckte att en klänning jag glömt att jag hade inte används pga hål. Så det blir också att slänga.

Iaf lämnar jag inte in dem så de hamnar i Afrika utan eldas upp här i Sverige.
 
Fortfarande blodfläckar. Den åker i återvinningen :( Det fanns dessutom en fläck på bäddmadrassen. Men den skrubbade jag med tvättmedel. Får köpa en ny. Men just nu så vänder jag bara på den. Av någon anledning, trots att det finns ett blixtlås så kan man inte ta bort tyget runt den.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 593
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 132
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 661
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 181
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp