Fast jag får ju inte loss den delen.. jag har tagit bort allt som går och det hjälper inte.Byta porsliner för att avloppsdelen - som man kan ta loss - är kleggig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast jag får ju inte loss den delen.. jag har tagit bort allt som går och det hjälper inte.Byta porsliner för att avloppsdelen - som man kan ta loss - är kleggig?
Jag har löst liknande genom att tejpa änden på röret och hälla i kokande vatten som får stå ett tag. En bra silvertejp i några lager. Minns inte om jag hade diskmedel eller något i också. Blandning av hår och fett som fångar upp allt annat som lossnade när den blev varm.Det sitter mellan vattenlåset och handfatet, precis under proppen. Den enda del jag inte kan skruva bort
Fast både @sthu och rörmokaren har ju problem med existerande handfat? Något måste det ju vara som är tokigt om det stoppar om och om igen utan vettig förklaring. Att ta ut en rörmokare för minsta lilla brukar ju gå på runt tusenlappen, så det känns ju inte som ett smart alternativ att hålla på med i längden.Byta porsliner för att avloppsdelen - som man kan ta loss - är kleggig?
Min rörmokare är billig. Sist tog han inte betalt alls. Men det känns ju dumt..Fast både @sthu och rörmokaren har ju problem med existerande handfat? Något måste det ju vara som är tokigt om det stoppar om och om igen utan vettig förklaring. Att ta ut en rörmokare för minsta lilla brukar ju gå på runt tusenlappen, så det känns ju inte som ett smart alternativ att hålla på med i längden.
Du har ingen skruv i botten där? Inser att jag måste skruva isär vårat.Ungefär som ditt fast runt hål i mitten
Nej, ingen skruv i botten.Du har ingen skruv i botten där? Inser att jag måste skruva isär vårat.
Om du tar rejält tag i delen under som sitter mot porslinet och skruvar? Lossnar den så är nog ditt problem löst. Bara att göra rent.Nej, ingen skruv i botten.
Jag fattar inte vilken del?Om du tar rejält tag i delen under som sitter mot porslinet och skruvar? Lossnar den så är nog ditt problem löst. Bara att göra rent.
Jag har bytt den delen på mitt handfat uppe.
Om du tittar på undersiddan av handfatet så gör det finnas en plast (?)grej som ansluter röret till porslinet? Skuva därJag fattar inte vilken del?
Aha. Nej, den går inte ta bort. Jag har försökt både med handkraft och polygrip.Om du tittar på undersiddan av handfatet så gör det finnas en plast (?)grej som ansluter röret till porslinet? Skuva där
...bortse från att det är ostädat... Och ifall ditt inte alls ser ut sådär
Visa bifogad fil 123530
Trist, för den.är troligen lösningen på dina problem.Aha. Nej, den går inte ta bort. Jag har försökt både med handkraft och polygrip.
Trist, för den.är troligen lösningen på dina problem.
Men...plygrip är inte bästa verktyget tror jag. En stor skiftnyckel eller rörtång?
Kolla om du kan lösa in avin digitalt på internetbanken. Tror det ska gå med vissa avier iaf.Alltså jag får seriöst krupp snart. Min förra telefonräkning dök inte upp så jag betalade in den ändå via hemsidan. Sen dras samma summa lik förbaskat. Jag har då alltså betalat dubbelt. Ringer och kollar upp detta och ska då få tillbaka. Jag är inte van att använda mej av bankkontonummer som så, så det blir fel och inga pengar dyker upp. Ringer idag igen och ordnar så det blir rätt och pengar ska skickas. Nu har dom skickat en jäkla avi, antagligen för att det inte funkade första gången. Så nu måste jag ringa på måndag igen dessutom på den där jävla avin står det att det kostar 69kr att lösa in skiten i affären och minst 70 om man går in på banken. Och dessutom så får jag då kontanter och jag vill fan inte ha kontanter. Då måste jag åka till grannkommun för att kunna sätta in pengarna för den där skitbanken vi har här bygger om, fortfarande. Dom skulle ha öppnat igen i början på maj. Ja, jag håller på att gå upp i atomer
Som grädde på moset så glömde jag min ölkorv på affären
*insexnyckelVårat ser ut så här och där använder man en insektsnyckel.Visa bifogad fil 123515
Autokorrekt*insexnyckel
Ska ta en kik på detKolla om du kan lösa in avin digitalt på internetbanken. Tror det ska gå med vissa avier iaf.