Störiga saker vi stör oss på, del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om man googlar psykoterapi Stockholm så får man upp en del. Verkar dock vara privat.

Har du råd betala kan jag varmt rekommendera söka privat terapeut via ahum.se
Problemet är ju att jag inte har råd med flera tusen i månaden.
De privata som har avtal med regionen kan välja och vraka bland patienter och då väljer de bort mig (har hänt) pga att jag har för svårt trauma.
 
Satt på jobbet och kände hur det kliade nedanför knävecket. Kliade lite nu och då men tänkte jag fått ett myggbett under natten och brydde mig inte så mycket mer. Väl hemkommen från jobbet var jag först till hästarna och sedan hem där jag tog hand om katter, hundar och höns, kliade på knävecket och eftersom jag bytt om kände jag att det inte var något myggbett ..! En fästingjävel har bitit mig! Måste följt med byxorna igår, kravlat runt idag innanför kläderna på jobbet och sedan bitit mig flera timmar senare! :arghh:

Huvudet blev kvar när jag tog till naglarna, försökte sedan inne att få bort resten mha pincett men får nog ta en penna och markera var den satt så jag inte glömmer bort det om jag får borelia. Känns som det bränner lite nu och jag som nojade mig när jag var tvungen att gå ut en bit i gräset när jag var hos hästarna. :meh:

:devil::devil::devil:
Apropå det, har ett stort blåmärke nu så ska försöka komma ihåg att ringa och boka tid på VC och få ut ett recept på antibiotika. 😡
 
Var på min vanliga massage och de hade glömt att sätta igång musiken som de brukar ha. Och massören hade hicka🤣Och idag fick jag någon allergisk reaktion på massageoljan. Det kliar överallt. Jag har duschat och tagit en antihistamin så det bör hjälpa.
 
Hög chef gick förbi min arbetsplats. "Men vad du svettas". Ja. Jag har ingen fläkt på min arbetsplats. Arbetsplatser runt omkring mig har fläkt och jag bad min teamledare om fläkt redan i maj. "Men varför har du inte sagt till?". Jag har sagt till. Men ska jag behöva tjata för att det ska hända något? Får se om jag får en fläkt nu. Jag har t.o.m. funderat på att köpa en egen fläkt men då måste jag släpa hem den dagligen. Känns lite omständligt.
 
Idiotkollegan har gått till teamledaren och ljugit ihop en massa saker om mig. Så teamledaren kom och skulle prata allvar med mig. Ord mot ord blir det ju. Så för att försöka hålla ryggen fri måste jag se till att ha tätare kontakt med teamledaren. "Titta vad duktig jag är"🤪typ. Jävla rövslickeri som jag hatar. Jag blev väldigt ledsen. Vissa människor ska bara skjutas.
 
Frågor min man, som har en fem månader gammal (alltså för liten för förskola) bebis får under sommaren:
"När går du på semester?"
"Har du semester nu?"


Frågor jag (som också har en fem månader gammal bebis) får under sommaren:
"När går din man på semester?"
"Har din man semester nu?"


Jag gick på semester förra veckan om någon undrar :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
489
· Visningar
24 669
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 140
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 661
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 183
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp