Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om man googlar psykoterapi Stockholm så får man upp en del. Verkar dock vara privat.
Problemet är ju att jag inte har råd med flera tusen i månaden.Har du råd betala kan jag varmt rekommendera söka privat terapeut via ahum.se
Ja, vad är det frågan om?!Vädret! Fy f!
Regn, blåst, känsla av höst. Älskar hösten när det är höst men inte i juli. Jag vill ha värme!Ja, vad är det frågan om?!
Apropå det, har ett stort blåmärke nu så ska försöka komma ihåg att ringa och boka tid på VC och få ut ett recept på antibiotika.Satt på jobbet och kände hur det kliade nedanför knävecket. Kliade lite nu och då men tänkte jag fått ett myggbett under natten och brydde mig inte så mycket mer. Väl hemkommen från jobbet var jag först till hästarna och sedan hem där jag tog hand om katter, hundar och höns, kliade på knävecket och eftersom jag bytt om kände jag att det inte var något myggbett ..! En fästingjävel har bitit mig! Måste följt med byxorna igår, kravlat runt idag innanför kläderna på jobbet och sedan bitit mig flera timmar senare!
Huvudet blev kvar när jag tog till naglarna, försökte sedan inne att få bort resten mha pincett men får nog ta en penna och markera var den satt så jag inte glömmer bort det om jag får borelia. Känns som det bränner lite nu och jag som nojade mig när jag var tvungen att gå ut en bit i gräset när jag var hos hästarna.
Samma här. Enda gången jag har byxor är när jag inventerar avlopp.Japp. Jag har slutat med byxor. Klänningar är mycket snyggare och bekvämare, tycker jag . När det blir kallare så kör jag på klänning och leggings!
Men äckliga djurApropå det, har ett stort blåmärke nu så ska försöka komma ihåg att ringa och boka tid på VC och få ut ett recept på antibiotika.
Kollegan med stort K eller en annan?Inser att jag kommer sakna min kollega (som sagt upp sig) lite mer än jag vill erkänna
Nej, herregud En annan kollega!Kollegan med stort K eller en annan?
Haha, förlåt att tog upp henne!Nej, herregud En annan kollega!
Lugnt. Fick lite hicka baraHaha, förlåt att tog upp henne!
Här har vi en sommarvikarie som inte verkar läsa på breven överhuvudtaget. Ordenligt störande när det verkar vara ett lotteri i vilken brevlåda hen lägger breven i. Snart har nog alla på vår väg ringt och klagat men det verkar inte hjälpa.Postnord. Dom verkar på riktigt ha svårt med att veta vilka dagar dom ska dela ut posten.