Samma för mig! Tror inte andra halvan får så mycket bättre väderDet har tamejfan regnat sen midsommar. Dvs hela. Min. Semester.
Jag var en av dom som dansade regndans. Men lite jäkla sommar hade ju varit fint.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma för mig! Tror inte andra halvan får så mycket bättre väderDet har tamejfan regnat sen midsommar. Dvs hela. Min. Semester.
Jag var en av dom som dansade regndans. Men lite jäkla sommar hade ju varit fint.
Åh, det hade du inte behövt göra! Känns som sagt som att det är jag som har fel och inte borde ha tagit upp ämnet överhuvudtaget!Jag var lite tveksam till att bryta ut diskussionen om klädstorlekar eftersom den tidvis hade en ganska trist ton. Eftersom den var uppe i över 30 inlägg bestämde jag mig ändå för att bryta ut den, men jag ber er att tänka på tonen och bete er respektfullt mot varandra i denna nya tråd om ett känsligt ämne: https://www.bukefalos.se/threads/sv...toeriga-saker-vi-stoer-oss-pa-del-28.1519573/
/Mod
Jag var lite tveksam till att bryta ut diskussionen om klädstorlekar eftersom den tidvis hade en ganska trist ton. Eftersom den var uppe i över 30 inlägg bestämde jag mig ändå för att bryta ut den, men jag ber er att tänka på tonen och bete er respektfullt mot varandra i denna nya tråd om ett känsligt ämne: https://www.bukefalos.se/threads/sv...toeriga-saker-vi-stoer-oss-pa-del-28.1519573/
/Mod
Dåligt eller misslyckat kaffe är ta mig tusan bland det störigaste som finns! Du har mina fulla sympatier!När jag till slut hasade min värkande kropp ur sängen och häller upp kaffe har filtret vikit sig. Blekt pissvatten rinner ner i koppen med mjölk innan jag ser det
Jaja bara att sätta på nytt (suckar teatraliskt).
Ringde bolaget gick in telefonsvarare och jag fick sms att personen var upptagen skriv sms. Jag skrev att vi har förkylning i hemmet så de vet. Har inte hört något. Jag anser att jag gjort tillräckligt...Att det verkar som att dottern håller på att bli förkyld och på onsdag är det meningen att de skall komma och montera ny luft värme pump.
Jag kan väl inte tänka mig att de skulle vilja ställa in pga förkylning ??Ringde bolaget gick in telefonsvarare och jag fick sms att personen var upptagen skriv sms. Jag skrev att vi har förkylning i hemmet så de vet. Har inte hört något. Jag anser att jag gjort tillräckligt...
Man vet inte jag har ju iaf informerat..Jag kan väl inte tänka mig att de skulle vilja ställa in pga förkylning ??
Det är samma här. Han/vi har säkert fem par. Funderar på att köpa ett par rosa så jag får ha dom ifred! Fast det fungerade inte alls när jag köpte en rosa kniv iofs..Min man har gömt alla hörselkåpor. Jag har därför spenderat en halvtimme på att leta på alla logiska ställen på hela gården utan att hitta några.
Själv har han gjort sig oanträffbar.
Så jäkla klantigt. Buhu, cry me a river. Han misskötte sitt jobb helt enkelt, svårare än så är det ju inte.Mikael Ymers uppförande gång på gång.
Jag gav tillslut upp och köpte nya regnkläder till barnet igår pga vädret, ville helst köpa begagnat. Sedan dess har det inte regnat härDet ösregnar, jag tog inga regnkläder i morse