Störiga saker vi stör oss på, del 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag var lite tveksam till att bryta ut diskussionen om klädstorlekar eftersom den tidvis hade en ganska trist ton. Eftersom den var uppe i över 30 inlägg bestämde jag mig ändå för att bryta ut den, men jag ber er att tänka på tonen och bete er respektfullt mot varandra i denna nya tråd om ett känsligt ämne: https://www.bukefalos.se/threads/sv...toeriga-saker-vi-stoer-oss-pa-del-28.1519573/

/Mod
Åh, det hade du inte behövt göra! Känns som sagt som att det är jag som har fel och inte borde ha tagit upp ämnet överhuvudtaget!
 
Jag var lite tveksam till att bryta ut diskussionen om klädstorlekar eftersom den tidvis hade en ganska trist ton. Eftersom den var uppe i över 30 inlägg bestämde jag mig ändå för att bryta ut den, men jag ber er att tänka på tonen och bete er respektfullt mot varandra i denna nya tråd om ett känsligt ämne: https://www.bukefalos.se/threads/sv...toeriga-saker-vi-stoer-oss-pa-del-28.1519573/

/Mod

Kan du flytta över mitt senaste inlägg också, tack! Skrev det medan du gjorde utbrytningen...
 
Ok. stör mig järnet på min bonusmamma/pappas fru.

Pappa och hon ringde och erbjöd sig att jag skulle kunna ha mitt kalas hos dem (jag bor i en liten lägenhet, de bor i ett stort hus med trädgård). De skulle fixa bubbel och grilla nåt (om jag preppade).

Dagen efter ringer bara L. Säger att de inte kan ha fler än 12 personer hemma hos sig.

Dagen efter det drar hon tillbaka erbjudandet om att grilla.

Två dagar senare börjar hon diktera vilken mat jag skall servera.

Igår kommer hon med fler kommentarer om mat.

Nu vill jag inte ha kalas alls, längre
 
När jag till slut hasade min värkande kropp ur sängen och häller upp kaffe har filtret vikit sig. Blekt pissvatten rinner ner i koppen med mjölk innan jag ser det :arghh:
Jaja bara att sätta på nytt (suckar teatraliskt).
Dåligt eller misslyckat kaffe är ta mig tusan bland det störigaste som finns! Du har mina fulla sympatier!
 
Är lite halvförkyld, tillräckligt för att känna sig lite mosig men inte en fullt utbruten förkylning sas. Ska åka bort i helgen så har verkligen inte tid att bli sjuk. Sedan stör jag mig på att jag bara fotade lite på Tomteland och inte filmade. Framförallt sista föreställningen med Trollkungen, den skådespelaren sjöng riktigt bra och hade passat grymt bra i ett metalband.
 
Att det verkar som att dottern håller på att bli förkyld och på onsdag är det meningen att de skall komma och montera ny luft värme pump.
Ringde bolaget gick in telefonsvarare och jag fick sms att personen var upptagen skriv sms. Jag skrev att vi har förkylning i hemmet så de vet. Har inte hört något. Jag anser att jag gjort tillräckligt...
 
Min man har gömt alla hörselkåpor. Jag har därför spenderat en halvtimme på att leta på alla logiska ställen på hela gården utan att hitta några.
Själv har han gjort sig oanträffbar.

:rage::rage:
Det är samma här. Han/vi har säkert fem par. Funderar på att köpa ett par rosa så jag får ha dom ifred! Fast det fungerade inte alls när jag köpte en rosa kniv iofs.. 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 593
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 132
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 661
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 181
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp