Jag är så glad att det kommer regn och jag planerar gärna semestern efter det då jag har vänner som måste skicka sina djur till slakt för att dom inte får ihop vinterfoder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska bli så skönt med sexMin semester börjar på fredag morgon när porten stängs bakom mig och jag får åka hem, ska bi så skönt med sex veckor ledigt utan en tanke på jobbet!
Var inga sex-veckor jag skulle få, bara sex.Ska bli så skönt med sex
Själv får jag bara 24 dagar max och mitt nuvarande jobb tillåter max 15 dagar sammanhängande.
Regn behövs, men här nere får vi så mycket att jag undrar om det inte snart behövs lite värme och sol för att det ska kunna bli en bra andraskörd...Jag är så glad att det kommer regn och jag planerar gärna semestern efter det då jag har vänner som måste skicka sina djur till slakt för att dom inte får ihop vinterfoder.
Tragiskt såklart, men för oss som haft regn titt som tätt och bara en kort period av mer sol och sommarvärme så blir man faktiskt smått kräkless på blötan till slut.Jag är så glad att det kommer regn och jag planerar gärna semestern efter det då jag har vänner som måste skicka sina djur till slakt för att dom inte får ihop vinterfoder.
Skulle inte kalla det sthlms fixering. Här nere kommer tidningen med tidningsbudet var dag.Störmig på SvDs banner till höger på buke.
Nyheter i brevlådan varje dag.
Ha. Ha. Ha.
Här delas den med posten - som delar varannan dag och inte alls på helgerna. Stockholmsfixering
Jag röstar för att man sparkar ägaren, finns ingen anledning att straffa hunden för att ägaren är dum i huvudet.Säg åt kärringen att nästa gång hennes hund kommer i närheten av katten blir det en rejäl spark från dig sida och är den lös en polisanmälan.
Samma i min lilla Skåneby och även här hemma.Skulle inte kalla det sthlms fixering. Här nere kommer tidningen med tidningsbudet var dag.