Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blir jätte anti och tänker nähä det företaget ska jag definitivt undvikaJag stör mig på dålig reklam... Tror sbab att folk lockas som kunder med deras pinsamma filmer med "kändisar"? Eller att man köper en Polestar pga en dammande bil på en smal bro? Eller telefonabonnemang för att en människa i grönt står och vibrerar? Ja, man kommer ihåg reklamen men inte som något lockande positivt. Just nu känner jag att det bästa är ett företag som helt enkelt bara säger: vi har en ny produkt, bild på produkt, den kan göra/fungerar så här, ev bild på det. Grinig, vem jag?!![]()
Det är därför man använder buntband.När i princip all tvätt hamnar i påslakanet när man tvättar.
Hur då?Det är därför man använder buntband.
I öppningen nertill drar jag åt med buntband.Hur då?
Jag tvättar alltid sängkläder separat.När i princip all tvätt hamnar i påslakanet när man tvättar.
Andra sängkläder hamnar ju där ändå. Örngott, påslakan och lakan.Jag tvättar alltid sängkläder separat.
Ja men de är ju såpass stora att de är lätta att skilja från varandra.Andra sängkläder hamnar ju där ändå. Örngott, påslakan och lakan.
Tycker det är lika jobbigt att ta bort ett par byxor från ett påslakan som ett örngott eller ett lakan.Ja men de är ju såpass stora att de är lätta att skilja från varandra.
Tänkte mer strumpor, trosor, pannband, hårsnoddar osv.Tycker det är lika jobbigt att ta bort ett par byxor från ett påslakan som ett örngott eller ett lakan.
Där har vi klart olika åsikter, de skakar jag lättare ut, det är de större som är det jobbiga för de måste man dra ut, värst är när de redan är på väg ut ur ett hål i hörnet men är för stort för att dra ut där!Tänkte mer strumpor, trosor, pannband, hårsnoddar osv.