Störiga saker vi stör oss på, del 39

Grattis i förskott, @cambodia :heart!!!
PS. Jag brukar både köpa presenter till mig själv och tala om för de närmaste vad jag önskar mig. Sånt som jag behöver/vill ha, men kanske inte prioriterar att köpa själv är perfekt att önska sig tycker jag. Och de som grattar verkar bli glada för tips. Det är kul att veta att det man köper blir uppskattat, ju.

Jag stör mig på dålig reklam... Tror sbab att folk lockas som kunder med deras pinsamma filmer med "kändisar"? Eller att man köper en Polestar pga en dammande bil på en smal bro? Eller telefonabonnemang för att en människa i grönt står och vibrerar? Ja, man kommer ihåg reklamen men inte som något lockande positivt. Just nu känner jag att det bästa är ett företag som helt enkelt bara säger: vi har en ny produkt, bild på produkt, den kan göra/fungerar så här, ev bild på det. Grinig, vem jag?! 😄

Jag stör mig på dålig reklam... Tror sbab att folk lockas som kunder med deras pinsamma filmer med "kändisar"? Eller att man köper en Polestar pga en dammande bil på en smal bro? Eller telefonabonnemang för att en människa i grönt står och vibrerar? Ja, man kommer ihåg reklamen men inte som något lockande positivt. Just nu känner jag att det bästa är ett företag som helt enkelt bara säger: vi har en ny produkt, bild på produkt, den kan göra/fungerar så här, ev bild på det. Grinig, vem jag?! 😄
Jag blir jätte anti och tänker nähä det företaget ska jag definitivt undvika

Suck!
Godkände en vänförfrågan. Och har fortfarande inte den blekaste aning om vem personen är.
Men enligt personen har vi träffats flera gånger. Och verkar veta lite mycket om mig. Och nu är jag nyfiken på vem personen är men har absolut ingen aning och bästa vore väl ta bort personen helt men nu är jag ju nyfiken att veta 🙈
Personen måste ha ett helt nystartat konto för där fanns det ingen ledtråd.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag stör mig på den här årstiden och allt mörker. Har svårt att sova då kroppen har problem med att skilja på kvällsmörker och nattmörker. 100 101 102
Svar
2 027
· Visningar
94 385
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt! 99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
93 382
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött... 100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
100 352
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill... 12 13 14
Svar
263
· Visningar
12 527
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka