Det är bra att du är trött så du inte tar för dig mer än vad din kropp orkar just nu, du ska ju bli frisk.Är så vansinnigt trött idag. Sov hela elva timmar inatt, en och en halv timma efter lunch och är fortfarande helt slut.
Rejält störande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är bra att du är trött så du inte tar för dig mer än vad din kropp orkar just nu, du ska ju bli frisk.Är så vansinnigt trött idag. Sov hela elva timmar inatt, en och en halv timma efter lunch och är fortfarande helt slut.
Rejält störande.
Har svårt att förstå detta fenomen!Stör mig på människor som kommer till jobbet sjuka - egoister!
Inte när kuddfodralet har börjat jobba sig ut ur hålet för topp kanterna av täcket.Ja men de är ju såpass stora att de är lätta att skilja från varandra.
Då är det enklare att ta buntband. Bara sängkläder skulle ta lång tid att fylla en maskin.Tänkte mer strumpor, trosor, pannband, hårsnoddar osv.
Hårsnoddar? Min katt tycker redan om tvättdagar. Hårsnoddar på det....Tänkte mer strumpor, trosor, pannband, hårsnoddar osv.
Hihi ja. Hårsnoddarna som jag har när jag springer blir ju svettiga.Hårsnoddar? Min katt tycker redan om tvättdagar. Hårsnoddar på det....
Precis. Ingen övervägan att kanske inte jag heller vill vara hemma sjuk - men nu är jag smittad. Så det är okej för mig att ta en för teamet och förlora inkomst, men inte omvänt? Ja, man blir så trött.Har svårt att förstå detta fenomen!
"Jag kan förstås inte vara hemma från jobbet när jag är sjuk, kostar för mycket att vara hemma så mycket" så man går till jobbet och smittar alla andra som blir sjuka, måste vara hemma lite, som kostar dem pengar, och en del av dem kommer till jobbet ofriska och så smittar man vidare och om igen. Halleluja!
Förstår mig inte på sånt folk. Eller på argumentet som ALLTID kommer när det kommer upp till diskussion-"man kan ju inte vara hemma för lite symptom" samt "man smittar ju innan man blir sjuk".Precis. Ingen övervägan att kanske inte jag heller vill vara hemma sjuk - men nu är jag smittad. Så det är okej för mig att ta en för teamet och förlora inkomst, men inte omvänt? Ja, man blir så trött.![]()
Du är inte rädd för att buntbanden ska släppa och fastna någonstans?Då är det enklare att ta buntband. Bara sängkläder skulle ta lång tid att fylla en maskin.
De dras ju åt så det händer inte iaf inte för mig.Du är inte rädd för att buntbanden ska släppa och fastna någonstans?
Rycker det borde slita på tyget?De dras ju åt så det händer inte iaf inte för mig.
Oj, hur stor tvättmaskin har du?Då är det enklare att ta buntband. Bara sängkläder skulle ta lång tid att fylla en maskin.
Två flanellpåslakan, fyra örngott och två underlakan går inte in i min maskin heller!Oj, hur stor tvättmaskin har du?
Ett sängbyte för oss 3 blir två fulla maskiner för mig (men jag knökar dom inte full-full iofs).
8 kilos. Vi är tre personer. Ett byte är halv maskin hos oss.Oj, hur stor tvättmaskin har du?
Ett sängbyte för oss 3 blir två fulla maskiner för mig (men jag knökar dom inte full-full iofs).
Mina flanellpåslakan är gjorda av bomull.8 kilos. Vi är tre personer. Ett byte är halv maskin hos oss.
Flanell lakanen tar vell mer plats. Vi har bomull.
Jag har bomulls-satin, inte flanell. Kommer inte ihåg om våran maskin är på 6 eller 7 kg, men det borde inte vara jätteskillnad mot en 8-kilos. Mysko8 kilos. Vi är tre personer. Ett byte är halv maskin hos oss.
Flanell lakanen tar vell mer plats. Vi har bomull.
Jag förstår dig i sak, men samtidigt när jag själv är sjuk så ska det mycket till för att jag ska stanna hemma. Dels pga att ”alla andra” ändå går dit sjuka, dels för att jag inte har råd. Det är dyrt att vara hemma sjuk om man ”bara” är förkyld. Speciellt som ensamstående.Förstår mig inte på sånt folk. Eller på argumentet som ALLTID kommer när det kommer upp till diskussion-"man kan ju inte vara hemma för lite symptom" samt "man smittar ju innan man blir sjuk".
Vilken serie var det?Sträcksåg en tv-serie, fyra avsnitt igår och två idag. De första fem och ett halvt avsnitt var bra, men slutet gjorde mig så besviken. Som ett antiklimax. Så nu har jag varit frustrerad i flera timmar över att det slutade så uselt![]()