Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ser ut som afte tycker jag.
Har detta men stör mig ändåDet ser ut som afte tycker jag.
Har du pratat med din tandläkare alternativt på apoteket om receptfri lindring?
Ursäkta, men... en befolkning där 4,9% röker är --- rökfriÄnnu mer störande var det när jag lästa att Sverige kan bli Europas första rökfria land. Tydligen betyder det att vi är under 5% av befolkningen som röker. Personligen upplever jag att det är fler än 5% av Sveriges befolkning som röker.
Tror det beror på i vilka kretsar man rör sig?Ännu mer störande var det när jag lästa att Sverige kan bli Europas första rökfria land. Tydligen betyder det att vi är under 5% av befolkningen som röker. Personligen upplever jag att det är fler än 5% av Sveriges befolkning som röker.
Jag tror också som du att det beror på t.ex. var i landet man bor. Jag ser VÄLDIGT få rökare nuförtiden.Tror det beror på i vilka kretsar man rör sig?
Jag försöker komma på vilka jag känner/känner till som röker. Knappt nån?
Tror det är vanligare om man har stressigt jobb? (ute på tunn is nu...)
Tror det beror på i vilka kretsar man rör sig?
Jag försöker komma på vilka jag känner/känner till som röker. Knappt nån?
Tror det är vanligare om man har stressigt jobb? (ute på tunn is nu...)
Prata med din tandläkare, det finns bättre grejer.Har detta men stör mig ändå
Visa bifogad fil 121067
Precis så. Så har jag det.Jag har inte gjort något ovanligt alls den senaste tiden, och är inte i övrigt heller den som ställer till med något, så jag vet inte vad ryktena ens skulle handla om, men man börjar föreställa sig saker här i ensamheten. Antagligen har ju folk bara fullt upp med sitt så här års.
Långpendlare? Som reser till arbetsorten på måndagar?Stör mig på att det på måndagar är kö en sträcka till jobbet. Hur kan det vara så mycket mer trafik en speciell dag i veckan?
Fast brittisk stavning ÄR ju fel....Att google doc och chromes spellchecker envisas med att påstå att jag stavar fel om jag skriver s istället för z. Som analyse istället för analyze. Och om jag stavar brittiskt inte amerikanskt.