Åh, nej! Såna dagar är hemska! Skickar en kram om du vill haJävla skitdag, känner mej ledsen och besviken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, nej! Såna dagar är hemska! Skickar en kram om du vill haJävla skitdag, känner mej ledsen och besviken
TackÅh, nej! Såna dagar är hemska! Skickar en kram om du vill ha
Jag skulle ha väldigt svårt att dra en tydlig gräns mellan vad som är rimligt respektive orimligt att störa sig på.När det nämns vad som ska diskuteras här/typ jämt tänker jag alltid på att denna tråd var från början "saker man stör sig orimligt på" och att det då fanns även en gnälltråd. Trådarna övertogs från att ha handlat om ovanligt provocerade bussmodeller ( ja, verkligen en irriterande buss ) till att vara full av saker som är rimliga att störa sig på och gnälltråden dog ut. Jag har vant mig men det tog länge att skriva något som var värt att störa sig på med tanke på hur roligt ämnet var från början Så, lite störigt haha!
Jo det blev lite svårt där för folk även om "försäkringskassans jävla telefonlinje" känns mer rimligt att störa sig på än "jag ser ibland en så himla provocerande buss" haha Men bussen visades på bild och den var otroligt provocerande så... Tappade nog poängen härJag skulle ha väldigt svårt att dra en tydlig gräns mellan vad som är rimligt respektive orimligt att störa sig på.
Ofta är det lite av båda delarna beroende på vilket perspektiv man ser det ur.
Jaha och hur vet du att ingen hade gjort det ... *dubbelsuck*Fast ingen hade gjort det, eftersom ingen hade tydligt kopplat störnimgen till någon person på forat som flertalet (typ alla) gjorde, just pga "nämner inga namn"...
För att man säger som du sa om en person är närvarande eller på annat vis känd för sällskapet? Jag hade själv inte ens brytt mig om att söka på ordet här på buke för hade antagit att du menade på annat socialt medie (um?) eller arbete/skola/kommunens hemsida/vadsjutton.Jaha och hur vet du att ingen hade gjort det ... *dubbelsuck*
blehSjälv stör jag mig på de som inte kan skilja på e eller ä., utan att peka ut någon eller nämna namn varken här eller på andra forum.
bleh
edit: innan någon tror att jag menar något annat än bläh
Som i UK där man behöver uppvisa pappersbevis på att man är skriven på en permanent brittisk adress för att kunna skaffa ett bankkonto, men man behöver ett bankkonto för att få hyra/köpa boendeAtt man, för att kunna skaffa norskt mobilabonnemang, måste uppge ett norskt telefonnummer
Verkar som att jag ska behöva köpa ett kontantkort för att kunna starta nya abonnemang åt oss. Otippat.
Moment 22Som i UK där man behöver uppvisa pappersbevis på att man är skriven på en permanent brittisk adress för att kunna skaffa ett bankkonto, men man behöver ett bankkonto för att få hyra/köpa boende
Mitt jobbs byggnad har flera företag i sig så definitivt till för allmänheten.Det gäller väl bara entréer där allmänheten har tillträde? Under mitt fönster är det fritt fram att röka eftersom det är vid en port till ett bostadshus. Helknäppt! Passiv rökning är ju lika skadligt för de som bor i huset som för de som besöker verksamheter i huset.
Hade mitt fönster varit vid en restaurangentré så hade de inte fått röka nära.
Nejdå nu kan man sova! Det har jag gjort många gånger.För sent för en tupplur, för tidigt för att sova.
Jag har precis gått och lagt mig.För sent för en tupplur, för tidigt för att sova.