Vi skolom genast börja använda detNu känner jag verkligen för att slå ett slag för "skola"
/ålderdomligt språk FTW!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi skolom genast börja använda detNu känner jag verkligen för att slå ett slag för "skola"
/ålderdomligt språk FTW!
Vi skolom genast börja använda det
Hundägare? Här brukar det vara svamp- och bärplockare som parkerar lite hipp som happ...Hundägare som använder mötesplatser som parkering, den finns av en anledning...
Ja, hundägare Det är en bra bit från skogen.Hundägare? Här brukar det vara svamp- och bärplockare som parkerar lite hipp som happ...
Psykisk ohälsa?Jag blir galen... Min vän sedan 12 år har börjat fastna mer och mer i konspirationsteoriernas träsk. Delar en massa smörja som typ: "Det här vill makten att du inte ska veta." "Makten vill kontrollera befolkningen". "Coronapandemin var iscensatt." Osv. Hen har aldrig uttryckt något sådant tidigare och har själv tyckt att det bara är "foliehattar" som tänker så. Nu är hen plötsligt en foliehatt själv...
Jag försöker behålla lugnet när hen drar igång med skiten och vara neutral, för jag orkar inte argumentera om det, men det är svårt. Fortsätter det så här blir jag tvungen att fasa ut den vänskapen. Hen är min enda vän, men jag är hellre utan en vän, än vän med en foliehatt.
Nej, det tror jag inte. Hen är väldigt öppen med sitt mående med mig och jag har inte upplevt någon "dipp" hos hen heller.Psykisk ohälsa?
Här finns också en gök. Den har letat partner hela maj och fortsätter fortfarande, stackarn.
Den verkar ha min stuga som nån sorts rundningsställe. Jag hör den i alla väderstreck
Skicka dom till Småland. Jag hörde göken en halv dag här innan det blev tystSamma hos mig. Verkar vara svårt på dejtingmarknaden
Skicka dom till Småland. Jag hörde göken en halv dag här innan det blev tyst
Hade en här i helgen, nu har han tystnat.Samma hos mig. Verkar vara svårt på dejtingmarknaden
Här finns också en gök. Den har letat partner hela maj och fortsätter fortfarande, stackarn.
Den verkar ha min stuga som nån sorts rundningsställe. Jag hör den i alla väderstreck
Don't get me started.....Hundägare? Här brukar det vara svamp- och bärplockare som parkerar lite hipp som happ...
Det byggs jättefina bostadsrätter här nu och dom är relativt billiga. Men jag kommer ändå aldrig kunna köpa nånAtt en bostadsrätt kommit ut som jag jättegärna skulle vilja bo i men det saknas alldeles för mycket pengsr för det
Men sån jäkla otur!På mig själv! Tre dagar innan årets ridresa provar jag en träningsgrej som lossnar och jag stukar till båda fötterna. Nu skickade mina kollegor mig till närakuten.