Var det någon som sa något om en gök?!
Har förflyttat mig till Öland och har nu en gök och 42 duvor utanför fönstret när jag försöker vila
Det är iaf inte gök- härifrån... han letar fortfarande efter göka här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var det någon som sa något om en gök?!
Har förflyttat mig till Öland och har nu en gök och 42 duvor utanför fönstret när jag försöker vila
Vi har vid flera tillfällen haft 32-34 grader i klassrummet vid värmebölja. Både elever och lärare har mått dåligt.Human arbetstemperatur osv
Ja 25-30 grader på mitt jobb tillhör vardagen under sommaren...Vi har vid flera tillfällen haft 32-34 grader i klassrummet vid värmebölja. Både elever och lärare har mått dåligt.
Har rektorn stängt? (Nej).
Nästan perfekt ju ! 29 är optimalt. (Goldie som älskar värme och avskyr kyla )Human arbetstemperatur osv
Så att vara lite senil är en ny dietmetodNågon satte sig i bilen mot bättre vetande för att åka till lanthandeln och inhandla lite onyttigheter. Var framme en kvart innan de stängde, men precis när den är inom synhåll kom jag på att plånboken låg vackert hemma. Bara att vända, rycka på axlarna och vara nöjd med inget snask idag heller, är nog ett par veckor sedan sist nu.
Du är välkommen till mitt jobb.... tunga lyft och värme... en sak att vara ledig men när man sliter arsle inte roligt...Nästan perfekt ju ! 29 är optimalt. (Goldie som älskar värme och avskyr kyla )
Undrar om jag ska se fram emot då den dagen kommer? Trots att jag vissa dagar är totalförvirrad, så hittar jag fortfarande alla mina chokladgömmor, samt kommer ihåg att ta med betalningsmedel till affärenSå att vara lite senil är en ny dietmetod
Brukar försöka med detta både hemma och på jobbet, slutar alltid med att jag får göra det självKör en väntelek med mina kollegor fast de vet inte om det. Klockans batterier tog slut för tre veckor sedan när jag jobbade helg och därför inte fick tag på nya. Trots tillgång till förrådet har ingen av de andra brytt sig om att hämta nya, så jag gör inte heller det.
Ser inte fram emot högsommaren, förra året hade vi också de temperaturerna i kontor och klassrum...Vi har vid flera tillfällen haft 32-34 grader i klassrummet vid värmebölja. Både elever och lärare har mått dåligt.
Har rektorn stängt? (Nej).
Min (mina?) bor kvar. Det kokoas dagligen från alla väderstreck.Det är iaf inte gök- härifrån... han letar fortfarande efter göka här
You wish...Blir galen på den här hostan från helvetet, som gör att jag vaknar en gång i timmen och tokhostar
Verkar dock sitta mest i luftrören nu, så för att penicillinet snart dödar varenda äckelbakterie där också
Öppnar fönstret. 5-10 minuter senare står någon och röker nedanför
När jag läser om era problem med högljudda grannar är jag väldigt glad över att vi bor så pass enskilt att det enda ljud som jag kan bli störd på är när göken sitter på staketet till hästagen alldeles utanför sovrumsfönstret och hoar som en galning tidigt på morgon