Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så där gör jag OFTA, speciellt med pizza/varma mackor.... Jag lär mig aldrig!Har bränt mig i gommen pga för varm mat
Herregud. Lite verklighetskontakt tackStör mig på kommentarerna i en Facebook-tråd där en person efterfrågar om det finns folk som skulle vara intresserade av att driva ett projekt i stil med "odling för invandrarkvinnor" efter att ha sett ett reportage på tv. Kvinnor svarar i stil med "intressant, kanske x kan hjälpa" medan männen brölar på om "mEn MäNnEn Då?!" eller "ja, låt invandrarna pyssla med odling medan svenskarna måste jobba, betala skatt och försörja dessa med bidrag"...
Men ändå kunde du inte ge någon slags varning i ditt inlägg innan du berättade för oss?Min kollega mötte mig när jag kom till jobbet för att berätta och fråga om en sak då han vet att jag har hästar.
När de åkte hem igår från Småland, i Älmhultsområdet, såg han en syn som kommer förfölja honom resten av livet. I en hage får han syn på en massa folk som står och viftar med armarna mot några hästar som står vid ett föl som ligger i hagen medan de andra hästarna hoppar och sliter i det.
Han frågade mig om det var vanligt och varför. Jag svarade att det tyvärr kunde hända, men varför kan jag inte svara på. Usch, jag önskar att han inte berättat för mig. Jag har så ont i bröstet och är nästan grinfärdig trots att jag inte såg det själv. Fy vilken hemskt upplevelse för stackarna som försökte rädda fölet.
Nej, jag var rätt upprörd när jag skrev inlägget och tänkte aldrig att andra också kunde må dåligt av det.Men ändå kunde du inte ge någon slags varning i ditt inlägg innan du berättade för oss?
Men ändå kunde du inte ge någon slags varning i ditt inlägg innan du berättade för oss?
Jag har lagt det bakom en spoiler nu.Nej, jag var rätt upprörd när jag skrev inlägget och tänkte aldrig att andra också kunde må dåligt av det.