Vet inte men stämmer inte riktigt in eftersom det inte gör ont vid belastning?Stressfraktur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte men stämmer inte riktigt in eftersom det inte gör ont vid belastning?Stressfraktur?
Jaaa, och den gör sig så chickt ihop med en foliehatt - värsta modet juStåltråd är också bra för koftor, har jag hört
Jag minns när coolio gick bort i höstas. Han var på besök hos en vän, hittades livlös i badrummet. Polisen misstänkte inget brott.Antivaxxare.
En 19-årig handbollsspelare gått bort, vilket är enormt tragiskt på alla sätt och vis. Media lämnar ingen dödsorsak, och då vet ju alla normalbegåvade vad det rör sig om.
Ändå måste folk i kommentarsfältet spekulera i vaccinbiverkningar. Så respektlöst.
Äsch så moderna ni är. Tagelskjorta säger jag baraJaaa, och den gör sig så chickt ihop med en foliehatt - värsta modet ju
Fått nån konstig ilande smärta långt ner i ryggen där den går över i benet. Fattar inte vad det kan vara, typ på höftledshöjd men på baksidan. Det ilar till när jag t.ex ska stå på det benet eller vissa andra rörelser. Nerv i kläm kanske?
Hoppas det gått över tills i morgon.
Då skulle jag prara med den grannen å fråga hur den tänkte..Fick hjälp för en vecka sedan att tvätta mina fönster på balkongen. Idag använder en granne högre upp sin balkong till att vattna sina växter, så det rinner vatten ner på fönsterglasen på alla balkonger under denne. Nu är det fula, gråa vattenränder på utsidan av mina fönster.
Gissningsvis har grannen ingen aning.Då skulle jag prara med den grannen å fråga hur den tänkte..
Stoppet löst av en händig manStopp i toaletten