Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så tragiskt.Stör mig på att en gård som jag och sambon blev kär i för ett par år sedan är till salu igen, men tre miljoner dyrare och helt sönderrenoverat… Ett vedervärdigt fult industriellt blågrönt kök i ett 100 år gammalt vackert tegelhus, och grå väggar överallt.
Visst? Där om nånstans hade jag kunnat gå lös med Madicken-inredning men vi hade inget läge att köpa något då, ack och ve.Så tragiskt.
Tycker de som gillar modern inredning kan hålla sig till moderna hus. Blir lika ledsen varje gång jag ser sådan förödelse. När jag skaffade mitt ställe en gång i tiden hade de börjat byta fönster - tack och lov stod de gamla fönstren i ladan, så jag kunde sätta tillbaka dem.Visst? Där om nånstans hade jag kunnat gå lös med Madicken-inredning men vi hade inget läge att köpa något då, ack och ve.
Jag har gjort samma sak som du!Tycker de som gillar modern inredning kan hålla sig till moderna hus. Blir lika ledsen varje gång jag ser sådan förödelse. När jag skaffade mitt ställe en gång i tiden hade de börjat byta fönster - tack och lov stod de gamla fönstren i ladan, så jag kunde sätta tillbaka dem.
Det var en av de få bra grejerna de hade gjort på detta hus, de hade renoverat de gamla fönstren, men annars hade det en air av ”renovera för att sälja” och ”vi kör grå för det gillar alla”.Tycker de som gillar modern inredning kan hålla sig till moderna hus. Blir lika ledsen varje gång jag ser sådan förödelse. När jag skaffade mitt ställe en gång i tiden hade de börjat byta fönster - tack och lov stod de gamla fönstren i ladan, så jag kunde sätta tillbaka dem.
Det låter oroväckande, säker att det inte har något med hjärtat att göra? Värk i vänster arm/axel är väl ganska klassiskt symptom på hjärtinfarkt?Fått nåt skit, axeln värker, vänster sida värker och det gör ont att djupandas. Nån extrem jäkla låsning?! Kan typ inte gå upprätt.
Det låter oroväckande, säker att det inte har något med hjärtat att göra? Värk i vänster arm/axel är väl ganska klassiskt symptom på hjärtinfarkt?
Jag hade faktiskt kollat upp det, för säkerhets skullMin tanke gick dit med ligger i badet nu och har tagit 2 värktabletter, nu gör det mest ont kring revbenen...
Min tanke gick dit med ligger i badet nu och har tagit 2 värktabletter, nu gör det mest ont kring revbenen...Inget att leka med. Ring 1177 och fråga
Mådde okej i morse, masserade axeln med massagepistol på jobbet, kändes lite bättre.
Kom hem och kan knappt ligga ner och andas normalt för det bara hugger nedanför revbenen..
Är i kö till 1177 nu!