pepp
Trådstartare
Ska in till akuten...
Klart det gör mindre ont väl på akuten. Kan fortfarande inte djupandas ordentligt, men när jag pratade med 1177 kunde jag knappt prata pga sjuk smärta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska in till akuten...
Hur har det gått?Klart det gör mindre ont väl på akuten. Kan fortfarande inte djupandas ordentligt, men när jag pratade med 1177 kunde jag knappt prata pga sjuk smärta.
Hur har det gått?
"Det kändes som jag gjort något fel". Eeehhhhh JA!Jag stör mig på tjejen som gnäller/gråter ut i SVT om att hon är orättvist behandlad av websidorna som hon brukar beställa kläder från. Hon returnerar 92% av plaggen hon beställer! 92%!! Hon har fått restriktioner av flera olika e-handelsbolag. Då kanske man får inse att man själv är problemet och att det är bättre att man går till en riktig butik och provar plaggen innan man köper dem. Varför är folk så korkade? Hon skyller på att kläderna ofta beskrivs på fel sätt och att det är därför hon returnerar. Men så snälla du, åk till en fysisk butik om e-butikerna inte är bra på att beskriva plaggen!
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/hon-blockades-av-modejatten-for-sitt-returmissbruk
Störde mig också på den! Skärp dig med att köpa massor varje månad och skicka tillbaka mängderJag stör mig på tjejen som gnäller/gråter ut i SVT om att hon är orättvist behandlad av websidorna som hon brukar beställa kläder från. Hon returnerar 92% av plaggen hon beställer! 92%!! Hon har fått restriktioner av flera olika e-handelsbolag. Då kanske man får inse att man själv är problemet och att det är bättre att man går till en riktig butik och provar plaggen innan man köper dem. Varför är folk så korkade? Hon skyller på att kläderna ofta beskrivs på fel sätt och att det är därför hon returnerar. Men så snälla du, åk till en fysisk butik om e-butikerna inte är bra på att beskriva plaggen!
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/hon-blockades-av-modejatten-for-sitt-returmissbruk
Ligger med ekg nu, och tagit blodprover. Nu gör det sådär pissont igen, sa till en sköterska, men hon gick bara iväg
Önskar det verkligen var så lätt att "åk till en fysisk butik om e-butikerna inte är bra på att beskriva plaggen". Vissa storlekar/plagg finns bara online. Tror det var HM som för ett par år sedan beslutade att inte ha plus size i butik utan bara online. Det var tusen år sedan jag handlade där, så det kan dock ha ändrats.Jag stör mig på tjejen som gnäller/gråter ut i SVT om att hon är orättvist behandlad av websidorna som hon brukar beställa kläder från. Hon returnerar 92% av plaggen hon beställer! 92%!! Hon har fått restriktioner av flera olika e-handelsbolag. Då kanske man får inse att man själv är problemet och att det är bättre att man går till en riktig butik och provar plaggen innan man köper dem. Varför är folk så korkade? Hon skyller på att kläderna ofta beskrivs på fel sätt och att det är därför hon returnerar. Men så snälla du, åk till en fysisk butik om e-butikerna inte är bra på att beskriva plaggen!
Du spammar inte. Vi är många som vill veta hur det går med dig ! Vad skönt att de gick vidare med att utreda varför du har så ont.Lite så.. måste ha så uselt karmakonto, vet inte om jag ska skratta eller gråta
Skiktröntgen gjord, inväntar resultat nu. Håll tummarna!
(Ska sluta spamma denna tråd )
Håller tummarna för att det är lugnt!Lite så.. måste ha så uselt karmakonto, vet inte om jag ska skratta eller gråta
Önskar det verkligen var så lätt att "åk till en fysisk butik om e-butikerna inte är bra på att beskriva plaggen". Vissa storlekar/plagg finns bara online. Tror det var HM som för ett par år sedan beslutade att inte ha plus size i butik utan bara online. Det var tusen år sedan jag handlade där, så det kan dock ha ändrats.
Hoppas verkligen inte att jag blockas från Lindex! Handlar både åt mig själv och åt min mormor som inte kan ta sig till butiker och prova kläderna, utan sist behöll jag 2 av 4 plagg, och hon 3 av 6 typ. Lär inte minska när hon är med i beställningarna om man säger så.. Dock lägger jag kanske en beställning varannan var tredje månad, så det kanske inte är någon större risk
Håller alla tummar jag har! Du får inte sluta skriva, vi måste ju få veta hur det går för dig!Lite så.. måste ha så uselt karmakonto, vet inte om jag ska skratta eller gråta