Störiga saker vi stör oss på, del 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tror att jag ev satt bredvid en bukefalist imorse på tåget men eftersom jag hade konstaterat det genom att råka tjuvtitta när personen messade med någon (det var en skärmdump från Buke i flödet) så kunde jag liksom inte komma på något fint sätt att inleda konversationen. Alltså, jag såg inte vad det stod eller så, men Bukeloggan känner man ju igen i ögonvrån. Undrar vem det var! Nässjö-Stockholm 07.01...
 
Blåst!
Bara för att det blåser "lite" ute när jag var ute och jobbade några timmar, behöver väl inte håret trassla ihop sig helt?
Tur jag inte hade det utsläppt hade verkligen blivit ett evighetsjobb att reda ut...😅

20230503_185535.JPG
 
På att telefonens hälsoapp har uppdaterats och blivit t.om värre än vad den var förut. Nej, jag vill inte veta att jag förbränt ett ägg eller annat ätbart, nej jag vill inte ha någon beräkning av aktiva kalorier( som är mer än nuvarande stegmål) eller att telefonen helt plötsligt plussar på 4000 steg på mitt stegmål. Nej, just nu blire inga jävla 10 000 steg. Nej jag har inte enbart rört mig i 24 min???

Jag vill bara ha en app som räknar steg. Bara steg och inget annat.
Screenshot_20230503_220159_com.huawei.health.jpg
 
Blåst!
Bara för att det blåser "lite" ute när jag var ute och jobbade några timmar, behöver väl inte håret trassla ihop sig helt?
Tur jag inte hade det utsläppt hade verkligen blivit ett evighetsjobb att reda ut...😅

Visa bifogad fil 118058

Det där är anledningen till att jag praktiskt taget alltid har håret uppsatt på något sätt. Mitt hår är tjockt men stråna tunna samt lockiga... underhåret bak tenderar att bilda en matta om håret är frisläppt :meh:
 
Har telefonen på jobbet idag och det var en icke-omsorgstagare som ringde och skällde ut mig för att han fick stå i telefonkö i fem minuter igår.
För det första är vi ingen akutverksamhet, för det andra var flera personer sjuka igår så det var bara en som hade telefonen. Och för det tredje har vi ibland långa samtal med oroliga omsorgstagare.

Men såklart, hans tid är ju värd mest.
 
Har telefonen på jobbet idag och det var en icke-omsorgstagare som ringde och skällde ut mig för att han fick stå i telefonkö i fem minuter igår.
För det första är vi ingen akutverksamhet, för det andra var flera personer sjuka igår så det var bara en som hade telefonen. Och för det tredje har vi ibland långa samtal med oroliga omsorgstagare.

Men såklart, hans tid är ju värd mest.

Jag tänker att lyckliga (skit)gubbe, vilket skyddat liv han måste ha levt om han upplever att 5 minuter kötid i telefon är länge och något att bli upprörd över :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 538
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 113
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 653
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 156
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp