Eller hur!Jag tänker att lyckliga (skit)gubbe, vilket skyddat liv han måste ha levt om han upplever att 5 minuter kötid i telefon är länge och något att bli upprörd över
Men annars är det väl ett gott betyg för oss att vi brukar svara snabbare..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur!Jag tänker att lyckliga (skit)gubbe, vilket skyddat liv han måste ha levt om han upplever att 5 minuter kötid i telefon är länge och något att bli upprörd över
Hade också velat ha håret utsläppt mer men börjar ge upp mer och mer på det.Det där är anledningen till att jag praktiskt taget alltid har håret uppsatt på något sätt. Mitt hår är tjockt men stråna tunna samt lockiga... underhåret bak tenderar att bilda en matta om håret är frisläppt
Idag hade jag "bara" ca 15-20 cm frost i nederkant på rutan så kunde "se över". Men igår fick jag allt skapa hela rutan på morgonen.Fick skrapa rutor i morse. Så jävla jippi alltså..
Det är absolut inte alla svenskar, men de är tyvärr rätt många. Men jag är egentligen inte rätt person att uttala mig om hur utbrett det är för jag är adopterad och som adopterad så kommer en ofta ganska lindrigt undan. Som adopterad så ses en ju som svensk av vissa. Har på riktigt fått höra rasistiska kommentarer, påpekat att det de säger även gäller mig och då fått till svar "nej, för du är ju SVENSK". Enligt många så är en "inte som *dem*" om en råkar vara adopteradNär folk är så där dumma och hänsynslösa har man rätt att bli ledsen - det är de som inte har rätt att gå runt och göra folk ledsna! Sådana som han har inte rätt att såra dig, begränsa sina barn och genom sina barn såra andra. Den som gör fel är han
Fan, jag blir ledsen bara av att höra eländet och vill genast gömma mig bakom #(förhoppningsvis)_inte_alla_svenskar
Så oförskämt att bete sig så över telefon. Det spelar ingen roll om en är arg, missnöjd eller vad som helst. Rasism hör inte hemma i konversationen.Nej, men vad arg jag blir!! Hade en så oförskämd patient i telefon idag också som uttryckte sig rasistiskt. Fann mig inte. Jä*la gubbar
Till dig
Ja, jag brukar säga ifrån men i förrgår orkade jag inte. Men störa mig kan jag göra ändå@godisklubba
Fy fan vad förbannad jag blir!! Jag hade svarat ding dong ojdå där är en nazist så högt det bara gick.
Jag är så svennebanan som det bara går men min man och mina barn är mörkhyade och alla dessa jävla microaggressioner personer med icke skandinaviskt utseende ständigt utsätts för går inte förstå innan man upplevt det. Första gångerna blev jag tyst och chockad. Instinkten säger ju att man inte ska göra situationen obekväm och släta över. Jag vägrar göra det längre. De ska fan stå för sitt beteende! Varje gång ska de få höra att de är rasister så att alla runtomkring hör.
Räcker det inte att barnet visar att det har de kunskaper som krävs?Stör mig på föräldrar. Speciellt mailen så här års:
"Vilken sak behöver mitt barn göra för att få betyg?"
(Ha deltagit i undervisningen från dag 1)
Räcker det inte att barnet visar att det har de kunskaper som krävs?
Att delta i undervisningen är ingen garanti för att barnet lärt sig tillräckligt.
Det där är anledningen till att jag praktiskt taget alltid har håret uppsatt på något sätt. Mitt hår är tjockt men stråna tunna samt lockiga... underhåret bak tenderar att bilda en matta om håret är frisläppt
Hade också velat ha håret utsläppt mer men börjar ge upp mer och mer på det.
Idag har jag knappt varit ute men ändå har jag lite trassel. Misstänker att det är huvan på tröjan som är boven idag. Återstår att se när det blir varmt ute så det går att jobba i bara t-shirt.
På min samsung kan jag iaf skriva tfnnumret där uppe det står "mottagare".Stör mig på mobilens meddelande resp messenger-appar.
Har endast mobilnr till en person. Kan inte skriva meddelande utan att lägga till personen i kontaktlistan. Varför? Eller - varför fattar jag inte hur man gör?
Messenger går inte att använda om jag bara har ett telefonnummer. Och mottagaren måste ju dessutom ha messenger. Det finns folk som varken har fb eller messenger. Bara meddelanden - dvs SMS. Och de måste jag lägga kontaktlistan innan jag kan SMSa
/seniltanten
Men va??? Det gör jag varje dag.Stör mig på mobilens meddelande resp messenger-appar.
Har endast mobilnr till en person. Kan inte skriva meddelande utan att lägga till personen i kontaktlistan. Varför? Eller - varför fattar jag inte hur man gör?
Messenger går inte att använda om jag bara har ett telefonnummer. Och mottagaren måste ju dessutom ha messenger. Det finns folk som varken har fb eller messenger. Bara meddelanden - dvs SMS. Och de måste jag lägga kontaktlistan innan jag kan SMSa
/seniltanten
Sådär ser det definitivt inte ut på min A33.
Weird, min har namn, telefonnummer eller grupp.Sådär ser det definitivt inte ut på min A33.
På båda apparna kan jag välja mellan konversationer och kontakter. Nya konversationer kan jag bara starta genom att välja i kontaktlistan.
Helt sjukt. Om det är nån inställning så har jag inte hittat den
Nytt meddelande i Messenger
Till: ange ett namn eller en grupp
På min A53 står det skrin namn, telefonnummer eller e-post. Testa att skriva numret där direkt?Sådär ser det definitivt inte ut på min A33.
På båda apparna kan jag välja mellan konversationer och kontakter. Nya konversationer kan jag bara starta genom att välja i kontaktlistan.
Jag kan inte komma till ett nytt meddelande med tom ruta för mottagare via menyerna. Men om jag klickar på "bluppen" med "meddelandesymbol" får jag upp ett tomt meddelande där jag kan skriva in ett valfritt telefonnummer.Sådär ser det definitivt inte ut på min A33.