Störiga saker vi stör oss på, del 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
På en medlem som mailar föreningen att den inte tycker om temat på årets kurs för att det inte intresserar hen.
Nähä? O_o
Vilket svar förväntar hen sig?
”Jasså du gillar inte årets tema, nä men då gör vi om hela kursen. Vilket tema föredrar du?”

Det är en ideell förening där alla medlemmar får komma med förslag och rösta på nästa års tema för kursen. Detta år står det dessutom 60 på reservlistan så det verkar ändå som att en majoritet tyckte temat var bra.
 
Stör mig på att en av mina mycket goda vänner blivit så sjukt otrevlig. Hen har alltid haft förmåga att kunna be otrevligt folk dra åt helvete i en så vänlig ton att folk tackar och ser fram emot resan ;)

Nu ger hen bitska kommentarer med ett leende åt i stort sett alla runt omkring sig. Och är dessutom nedlåtande.
Växlar mellan att vara irriterad och däremellan orolig för hur hen mår
 
Stör mig på att en av mina mycket goda vänner blivit så sjukt otrevlig. Hen har alltid haft förmåga att kunna be otrevligt folk dra åt helvete i en så vänlig ton att folk tackar och ser fram emot resan ;)

Nu ger hen bitska kommentarer med ett leende åt i stort sett alla runt omkring sig. Och är dessutom nedlåtande.
Växlar mellan att vara irriterad och däremellan orolig för hur hen mår
Låter som en klok reflektion. Kan du prata med hen?
 
Stör mig på att en av mina mycket goda vänner blivit så sjukt otrevlig. Hen har alltid haft förmåga att kunna be otrevligt folk dra åt helvete i en så vänlig ton att folk tackar och ser fram emot resan ;)

Nu ger hen bitska kommentarer med ett leende åt i stort sett alla runt omkring sig. Och är dessutom nedlåtande.
Växlar mellan att vara irriterad och däremellan orolig för hur hen mår
En kollega till min mamma blev sån plötsligt. Sen dog hon knall och fall av enorm hjärntumör.

Blir någon personlighetsförändrad på det sättet är det nog något som är fel, psykiskt eller fysiskt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
493
· Visningar
24 891
Senast: Tantan
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 147
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 664
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 564
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp