Egentligen gör jag ju dem en TJÄNST. Tänk på BARNEN!Känner verkligen med dig. Du har mitt stöd och min varmaste omtanke Klart du inte ska bjuda dem. Då blir det ju mindre choklad över till dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Egentligen gör jag ju dem en TJÄNST. Tänk på BARNEN!Känner verkligen med dig. Du har mitt stöd och min varmaste omtanke Klart du inte ska bjuda dem. Då blir det ju mindre choklad över till dig.
Vi brukar ta köpelingonsylt med extra mycket bär och blanda den med lika mycket frysta lingon. Blir bra tycker vi.Att jag varje år glömmer hur äcklig köpt sylt är. Förstår inte hur de misslyckas med något så enkelt.
Är det inte enklare att bara köra egen sylt då?Vi brukar ta köpelingonsylt med extra mycket bär och blanda den med lika mycket frysta lingon. Blir bra tycker vi.
Ser de hur mycket pengar de andra har?Men suck. Har sett klart Jeopardy och folk är seriöst så ologiska att jag får en mindre hjärnblödning
En person leder med stor marginal. Så stor marginal att vid sista frågan kan han säkra en seger. Det enda som krävs är att han satsar exakt så mycket att övriga inte kan gå om vid korrekt svar och maxad satsning. Ändå satsar den mindre än så.
Jag orkar inte med sådana människor!
Ser de hur mycket pengar de andra har?
Vi slipper ju hela koknings- och slabbningsmomentet så nej, det tycker jag nog inte.Är det inte enklare att bara köra egen sylt då?
Synnerligen dåligt gjort av chefen. Klart att det är bättre för både dig och jobbet att du känner att du mäktar med.Min kollega/chef som ger mig skit för jag tar ut två semesterdagar tors-fred i stället för att sjukskriva mig.
Jag har en psykiskt jobbig helg framför mig och jag är fortfarande utbränd med ångest och depression och har svårt klara vissa situationer.
Då är det väl bättre för företaget jag tar två dar ledigt istället för att försöka hålla mig på benen och krascha fullständigt som i höstas?
Jag borde inte vara på jobbet i dag heller, har alldeles för många jobbiga tankar som snurrar i huvudet. Överöser en nära person med massa sms/messenger för att hålla mig vid mina sinnes fulla bruk.Synnerligen dåligt gjort av chefen. Klart att det är bättre för både dig och jobbet att du känner att du mäktar med.
Den här är väl gammal men såg den nånstans på INTERWEBBEN att någon kvinna tänkt skrivs typ: Hi, I'm afraid I will have to cancel blablaAtt jag i ett relativt viktigt jobbmail skulle skriva: "Hej Annika" men råkade av ngn anledning missa "hej" så det blev:
"Annika!
xxxx.xxx...xxxxxx"
Sjukt skumt anslag
(fingerat namn)
Har en kollega som gör så. Skickade en fråga till honom senast förra veckan och fick svar:Att jag i ett relativt viktigt jobbmail skulle skriva: "Hej Annika" men råkade av ngn anledning missa "hej" så det blev:
"Annika!
xxxx.xxx...xxxxxx"
Sjukt skumt anslag
(fingerat namn)