Störiga saker vi stör oss på, del 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
Då var underhållningen för denna vecka slut :( va ska jag nu kolla på? dessutom helg så jag vill definitivt ha nått att glo på. Jag avskyr när serierna tar slut :rage: Det är inte okej nånstans.
Tom Hanks ska vara med i Carina Bergfeldts talkshow nu kl 21. Läste att de förlängt den med 5 minuter för att han tyckte det var så trevligt att vara med. :laugh:
 
Har en broccoli i kylen som jag borde äta upp innan den blir dålig. Har inte kollat om den är dålig, den kanske redan har gett upp.
Slöseri med mat. Ajabaja mig!
 
Vi har varken takräcken eller haft pellets i bilen OCH maken är golfare och haft påsar med golfbollar i bilen under säsongen MEN det är ju faktiskt hemskt bra att veta att annat kan låta liknande! Kanske tar vi för givet att det är en golfboll p.g.a. ovan men så är nåt fel på bilen :rofl:
Haha, kom nu att tänka på när mamma tappade bort en ÅL i bilen. Den gled ur en påse och ja, den lät ju inte - men den gjorde sig väldigt påmind innan den hittades :yuck:
 
Varför måste färdig pizzadeg alltid smaka så sött och liksom mjölkigt? Nu valde jag medvetet en fancy deg som påstod sig vara annorlunda och bättre än alla de andra delarna. En deehg. Men nej, den smakade precis som varenda satans färdigdeg jag nånsin smakat. Kräver förändring!
 
Att jag inte kan sova ordentligt mellan eftermiddagspass (slutar 20.15) och förmiddagspass (börjar 06.00).
Fick ihop 4 timmar inatt och då var jag uppe 3 gånger under de timmarna. Till följd av det är jag trött som ett as och har en mage som har packat ihop fullständigt, igen.
 
Att mitt Traderakonto har markerat 2 köp som "Klar" men jag inte har lämnat omdöme??? De två som är tillgängliga för attt lämna omdöme har redan lämnats omdöme på för typ 2 veckor sedan vilka jag även kan läsa :confused:

Screenshot_20230114_125433.webp
 
Skulle ha en trevlig kväll igår och bestämde mig för att blanda en drink istället för att äta snacks av nåt slag. En GT. Hur svårt kan det vara?

Tydligen jättesvårt. Lyckades kombinera en gin och en tonic så att det smakade blivtvål. :wtf:
Fun fact: Om man håller upp bliw-flaskan i badrumsspegeln kan man låtsas att man är med i en reklam för en tvål som heter Wild. Blir eventuellt roligare efter en gin & tonic eller två.
 
Att jag inte kan sova ordentligt mellan eftermiddagspass (slutar 20.15) och förmiddagspass (börjar 06.00).
Fick ihop 4 timmar inatt och då var jag uppe 3 gånger under de timmarna. Till följd av det är jag trött som ett as och har en mage som har packat ihop fullständigt, igen.
Stackare! Jag sov som en stock när jag slutade 21.30 och började 06.45😅
Nu sover jag dåligt mellan nattpassen istället. Det är slitigt med för lite sömn!
 
Stör mig på allt jäkla tjat om prins Harry...! De lämnade för att leva utanför rampljuset (mitt intryck) men ändå mjölkar de med tusen intervjuer, bok och Netflix-serie... Min hjärna har blivit matad med detta så mycket att jag till och med drömde om att jag var tillsammans med honom 😅
 
Stör mig på allt jäkla tjat om prins Harry...! De lämnade för att leva utanför rampljuset (mitt intryck) men ändå mjölkar de med tusen intervjuer, bok och Netflix-serie... Min hjärna har blivit matad med detta så mycket att jag till och med drömde om att jag var tillsammans med honom 😅

Exakt så! Kliv åt sidan ni men då kan ni ju också göra just det. Pajas-fasoner!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
549
· Visningar
27 433
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 212
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 685
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 591
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp