Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltid ja. Jag har gett upp när jag bara är hemma, det får vara matfläckar.Alltid när jag bytt till ren tröja så tappar jag mat på den.
Om jag äter ute så har jag gått över till svart, syns mindre när jag spiller för det är alltid någon jäkla sås eller dressing som faller av gaffeln innan jag får den till munnen.Alltid ja. Jag har gett upp när jag bara är hemma, det får vara matfläckar.
Att det ligger en golfboll NÅGONSTANS I BILEN som rullar runt när man kör men den FINNS INGENSTANS ATT FINNA NÄR MEN LETAR!
För ett antal år sedan hade vi exakt samma problem! Just en golfboll som rullade runt någonstans i bilen som var helt omöjlig att hitta trots idogt letande!
Men till slut hittade vi "golfbollen". Som i själva verket var tanklocket som lagts på taket vid senaste tankningen (och legat kvar vid körning pga rails och låga takräcken.
Så ett tips är att kolla där
För ett antal år sedan hade vi exakt samma problem! Just en golfboll som rullade runt någonstans i bilen som var helt omöjlig att hitta trots idogt letande!
Men till slut hittade vi "golfbollen". Som i själva verket var tanklocket som lagts på taket vid senaste tankningen (och legat kvar vid körning pga rails och låga takräcken.
Så ett tips är att kolla där
Nu får du snart starta en egen tråd om detta @Voeux , alldeles för spännandeOch jag hade på något sätt fått in en pellets i hållaren till bagage-gardinen.
Det lät också som en golfboll.
Nu får du snart starta en egen tråd om detta @Voeux , alldeles för spännande
Kolla i dörrarna kan fastna där och då låter det om den åkt in felVi har varken takräcken eller haft pellets i bilen OCH maken är golfare och haft påsar med golfbollar i bilen under säsongen MEN det är ju faktiskt hemskt bra att veta att annat kan låta liknande! Kanske tar vi för givet att det är en golfboll p.g.a. ovan men så är nåt fel på bilen
Vi har varken takräcken eller haft pellets i bilen OCH maken är golfare och haft påsar med golfbollar i bilen under säsongen MEN det är ju faktiskt hemskt bra att veta att annat kan låta liknande! Kanske tar vi för givet att det är en golfboll p.g.a. ovan men så är nåt fel på bilen
Du skrämde den! Nu tror den att den ska dö och gör allt den kan för att överleva!I-lands-störning.
Övervintrat mitt olivträd enligt KONSTENS ALLA REGLER i flera år. Svalt, ljust osv. Det har alltid mått dåligt och tappat massor med blad. Sett bedrövligt ut på våren. Förra året fick den sköldlöss. Så i år är den förvisad från övervintringsrummet så den inte smittar mina citrusträd. Så jag har egentligen inte haft någon plats alls för den. Tänkte lämna den ute så den skulle få dö. När det blev typ -10 tog jag in den ändå. Ställde den i hallen. Utan fönster, med golvvärme och precis bredvid ytterdörren = kalldrag ett antal gånger om dagen.
Det jäkla trädet har aldrig mått bättre. Ska härmed sluta anstränga mig.
Visa bifogad fil 110385