Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, minus 5. Dom har sänkt värmen i lägenheterna håller på å dör inne vid minus 20.Jag blir riktigt jävla galen på detta väder som pågått i flera veckor. Stora mängder snö som kommer---> tempskifte----> regnar bort med halt väglag och stora problem med lokaltrafiken som följd. Upprepa gånger en miljon Jag älskar snö. Hade inte haft noll problem med -22 eller annan låg temp men nu får ingen njuta av snön och livet blir så krångligt
Ah, har inte det problemet riktigt... För mig är det en konstig vinter om tempen knappt går under - 10 utan bara någon enstaka dagNej, minus 5. Dom har sänkt värmen i lägenheterna håller på å dör inne vid minus 20.
Får du reglera värmen själv? Eller helt enkelt inte är någon fryslort? Jag är en total fryslort.Ah, har inte det problemet riktigt... För mig är det en konstig vinter om tempen knappt går under - 10 utan bara någon enstaka dag
Till viss del men också inte så frusen av migFår du reglera värmen själv? Eller helt enkelt inte är någon fryslort? Jag är en total fryslort.
Second opinion!Himla svårt att rensa tandsten på hunden... och kliniken som avrådde mig från att söva och utnyttja den tid jag hade (för 3800 i grundpris) anser nu att tänderna måste åtgärdas professionellt och erbjuder sig att göra det för 12000-20000 kr
Jag vill ju det bästa för min hund, men det är mycket pengar... och jag litar inte riktigt på dem
Är det väldigt korta listor eller radion som automatiskt går igång efter låtarna?Stör mig på Spotify. Jag kan inte längre lyssna på mina spellistor. Eller ja, det går men Spotify lägger in annan musik som jag inte vill höra.
Nej, min favoritlista är 5-6 timmar lång. Men det spelas hela tiden annat och jag kommer aldrig till slutet och kan börja om. Så jag får inte höra mina favoriter. Jag har försökt starta om Spotify, men den börjar ändå spela låtar som inte finns på listan.Är det väldigt korta listor eller radion som automatiskt går igång efter låtarna?
Märkligt. Har du premium? Jag hade också blivit galen på det.Nej, min favoritlista är 5-6 timmar lång. Men det spelas hela tiden annat och jag kommer aldrig till slutet och kan börja om. Så jag får inte höra mina favoriter.
Nej, jag har inte råd.Märkligt. Har du premium? Jag hade också blivit galen på det.
Förståeligt. Tänker att det kan vara någon ny företeelse för ej betalande konton då men hade personligen mer slutat lyssna än att betala.Nej, jag har inte råd.