Störiga saker vi stör oss på, del 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har altanen som utvidgat kylskåp nu.
Stör mig på att jag behöver ha badtofflor på fötterna (enklaste fotbeklädnaden att bara stoppa fötterna i) för att kunna hämta in dagens lunch.

Altanen är takad och inte så liten. Men blåsten i kombo med regnet gör hela golvet blött därute.
 
Jag blir riktigt jävla galen på detta väder som pågått i flera veckor. Stora mängder snö som kommer---> tempskifte----> regnar bort med halt väglag och stora problem med lokaltrafiken som följd. Upprepa gånger en miljon:arghh: Jag älskar snö. Hade inte haft noll problem med -22 eller annan låg temp men nu får ingen njuta av snön och livet blir så krångligt:arghh:
 
Jag blir riktigt jävla galen på detta väder som pågått i flera veckor. Stora mängder snö som kommer---> tempskifte----> regnar bort med halt väglag och stora problem med lokaltrafiken som följd. Upprepa gånger en miljon:arghh: Jag älskar snö. Hade inte haft noll problem med -22 eller annan låg temp men nu får ingen njuta av snön och livet blir så krångligt:arghh:
Nej, minus 5. Dom har sänkt värmen i lägenheterna håller på å dör inne vid minus 20.
 
Himla svårt att rensa tandsten på hunden... och kliniken som avrådde mig från att söva och utnyttja den tid jag hade (för 3800 i grundpris) anser nu att tänderna måste åtgärdas professionellt och erbjuder sig att göra det för 12000-20000 kr :crazy:

Jag vill ju det bästa för min hund, men det är mycket pengar... och jag litar inte riktigt på dem
 
Himla svårt att rensa tandsten på hunden... och kliniken som avrådde mig från att söva och utnyttja den tid jag hade (för 3800 i grundpris) anser nu att tänderna måste åtgärdas professionellt och erbjuder sig att göra det för 12000-20000 kr :crazy:

Jag vill ju det bästa för min hund, men det är mycket pengar... och jag litar inte riktigt på dem
Second opinion!
 
Är det väldigt korta listor eller radion som automatiskt går igång efter låtarna?
Nej, min favoritlista är 5-6 timmar lång. Men det spelas hela tiden annat och jag kommer aldrig till slutet och kan börja om. Så jag får inte höra mina favoriter. Jag har försökt starta om Spotify, men den börjar ändå spela låtar som inte finns på listan.
 
Nej, jag har inte råd.
Förståeligt. Tänker att det kan vara någon ny företeelse för ej betalande konton då men hade personligen mer slutat lyssna än att betala.

Fick upp när jag sökte: "Spotify rullar nu ut en funktion man kallar Enhance som automatiskt ska lägga till extra låtar direkt i privata spellistor, låtarna ska passa in till användarens smak och spellistors "tema". Funktionen aktiveras genom knappen Enhance som ska synas högst upp när man går in på en spellista."

Kolla om det går att klicka bort.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
27 675
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 225
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 691
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 598
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp