Störiga saker vi stör oss på, del 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förståeligt. Tänker att det kan vara någon ny företeelse för ej betalande konton då men hade personligen mer slutat lyssna än att betala.

Fick upp när jag sökte: "Spotify rullar nu ut en funktion man kallar Enhance som automatiskt ska lägga till extra låtar direkt i privata spellistor, låtarna ska passa in till användarens smak och spellistors "tema". Funktionen aktiveras genom knappen Enhance som ska synas högst upp när man går in på en spellista."

Kolla om det går att klicka bort.
Jag har letat efter en knapp eller liknande för att få bort funktionen men inte hittat den. Så man sitter nog fast med skiten så länge man inte betalar.
 
Spotify har mycket kul för sig 😑 (not)
Betalar inte heller men man brukar ju få 30 min utan reklam ändå ibland, har inte hänt mig på flera veckor…
Poddar brukar oftast vara reklamfria (utom eventuell reklam i själva podden då förstås), men den senaste tiden har spotify fått för sig att lägga reklam mitt i vissa poddar. Och inte mitt i som vid naturliga brytpunkter, nej det kan vara mitt i en mening ibland. Sådär så att man måste spola tillbaka för att man inte riktigt hörde vad som sas.
Reklam före/efter kan jag leva med, mitt i är lite bajsigt.
 
Att jag inte bara kan acceptera att jag inte kan göra mer för sjuka katten just nu så det är lika bra att fortsätta med allt annat. Hjärnan och kroppen verkar inte hålla med, så jag syr fel och tar inte in något av kurslitteraturen och jag vet inte hur många gånger jag rest mig för att göra något och sen glömt bort vad. Blö.
 
Att jag inte bara kan acceptera att jag inte kan göra mer för sjuka katten just nu så det är lika bra att fortsätta med allt annat. Hjärnan och kroppen verkar inte hålla med, så jag syr fel och tar inte in något av kurslitteraturen och jag vet inte hur många gånger jag rest mig för att göra något och sen glömt bort vad. Blö.
Muntrar upp med att mandeloljan var guld värd när jag av okänd anledning (typ som vanligt alltså) fick hemska allergiutslag över båda kinderna, såpass att jag såg skinflådd ut tillslut 😬

Lite kortisonbehandling några dagar i kombo med mandelolja både samtidigt och efteråt = nästan babyhudad igen 🤗
 
Muntrar upp med att mandeloljan var guld värd när jag av okänd anledning (typ som vanligt alltså) fick hemska allergiutslag över båda kinderna, såpass att jag såg skinflådd ut tillslut 😬

Lite kortisonbehandling några dagar i kombo med mandelolja både samtidigt och efteråt = nästan babyhudad igen 🤗
Det gör mig väldigt glad att höra :heart:
 
Jag har letat efter en knapp eller liknande för att få bort funktionen men inte hittat den. Så man sitter nog fast med skiten så länge man inte betalar.
Ja så har det väl alltid varit om man inte har premium? Senast jag jnt ehsde betaversion var nog några år sedan och då var det precis sådär.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
27 675
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 225
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 691
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 598
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp