Störiga saker vi stör oss på, del 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har snigeldynamit hemma nånstans :sneaky:
Kom aldrig till användning då jag gav upp försöket att borra hål i stenjäveln :meh:
Så den är fortfarande i vägen ;)
Har samma erfarenhet. Hyrd monsterborrmaskin som efter en timmes arbete gjort typ kosmetiska skador på stenen. Och enligt instruktionen för hur hålen skulle placeras behövdes det många. Fick dock lämna tillbaka min dynamitburk.
 
Har samma erfarenhet. Hyrd monsterborrmaskin som efter en timmes arbete gjort typ kosmetiska skador på stenen. Och enligt instruktionen för hur hålen skulle placeras behövdes det många. Fick dock lämna tillbaka min dynamitburk.
Ja alltså huuuuur gör man ett hål i en sten :confused:
 
De sa att det skulle vara en stenborr för ändamålet. Vad vet jag. :confused:
Kanske har någon speciell sorts diamantsten på tomten?
Undrar om @athena_arabians kan komma och avgöra om den är värdefull? :D

Givetvis :D

Vi kan börja med färgen, vilken färg har den? Prickig, vitgrå med ev rosa inslag betyder granit, dvs totalt ointressant för mig. Mörkare med stora kristaller? Nja men ev värd att titta på. Ljus eller mörk men ser "konstig" ut jämfört med en granit eller en gabbro? I'm coming! :cool:

Edit: Men jag tänker fortfarande inte ta med mig hela :rofl:
 
Fast här fick JAG faktiskt googla.... Av någon anledning är snigeldynamit ett ord som helt har gått mig förbi.... 🙈 Fast till mitt försvar trodde jag i alla fall inte att man skulle använda det till att spränga sniglar med.... :D
Jag fattade - men det beror nog på att jag varit gift med en man som har sprängkort. ;)

När vi sprängde inomhus i ett stall så behövdes det. På de block som inte gick att spräcka med kilar.
 
Försvinner den om du stänger telefonappen (dubbeltrycker på hemknappen och swipar upp)? Ser ut som appen buggar.

Starta om telefonen så försvinner den nog!

Det kan inte vara någon uppdatering som bör göras? Sådär kan det se ut för mig ifall det är någon uppdatering som bör göras för just den funktionen.
Det var ingen programuppdatering och försvann inte när jag startade om telefonen, dock dök det upp en notis om att jag har ett röstmeddelande (en vanlig siffra mot röd plupp som sedan blev endast den störiga röda pluppen på bilden). Jag har inte installerat min röstbrevlåda än sen jag bytte lite grejer så det är…störigt 😂
 
Andra bilförare. Ligger i omkörningsfilen, kör som tur var ganska sakta. En bil i högerfilen bara glider ut halvvägs i min fil, jag får panikbromsa, tuta och styra mot mitträcket. Bilen klarade sig, men min backspegel fick en rätt ordentlig smäll. Den klarade sig dock! Ringde polisen, men kunde inte uppge korrekt regnummer då bokstäverna delvis var dolda i snö.

Tillägg, hen fortsatte vingla fram och tillbaka i flera km tills hen svängde av. Han trängde nästan in en bil till i räcket. 😑
 
Andra bilförare. Ligger i omkörningsfilen, kör som tur var ganska sakta. En bil i högerfilen bara glider ut halvvägs i min fil, jag får panikbromsa, tuta och styra mot mitträcket. Bilen klarade sig, men min backspegel fick en rätt ordentlig smäll. Den klarade sig dock! Ringde polisen, men kunde inte uppge korrekt regnummer då bokstäverna delvis var dolda i snö.

Tillägg, hen fortsatte vingla fram och tillbaka i flera km tills hen svängde av. Han trängde nästan in en bil till i räcket. 😑
vilken tur att du är helskinnad!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
25 966
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 174
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 674
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 576
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp