Störiga saker vi stör oss på, del 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att personalen på bygghandeln inte visste vad en vaskrensare är för något.
Han lyckades hitta en genom min beskrivning av föremålet :up:
Screenshot_20221229_105606_Chrome.webp
 
Hittade annons om det perfekta extrajobbet! Precis den erfarenhet som jag behöver inför framtida yrke, ett företag jag känner till, sysselsättningsgrad som passar o.s.v. Tittar på deras ansökningssida, de önskar CV och personligt brev. Skriver ett personligt brev som jag blir riktigt nöjd med. När jag 10 timmar efter utannonsering av tjänsten går in på ansökningssidan och ska ladda upp dokumenten så är annonsen borttagen :cry: Företaget har ångrat sig och vill ha någon på heltid i Bromma istället :banghead:
Har du redan lagt till på cv och personligt brev så skicka in det ändå tycker jag! Var du så sugen så kanske de nappar när de ser att du är perfekt för det :)
 
Väglaget samt det trista att jag måste in till stora sjukhuset idag.

En timmes körning blev 15 minuter mer eftersom väglaget var hemskt och folk körde i 60 istället för 80 (eller 100...)

Behövde vända halvvägs till riksvägen för en bärgare stod tvärs över vägen och jobbade. Fick åka en lika hal, mindre byväg ut istället.

När jag kom hemåt så noterade jag två bilar med varningsblinkers och en bärgare på vändplatsen vid infarten till oss.
Jag har bara knappt halvannan km länsväg till stora vägen men förutom de där två stod en kvarglömd varningstriangel ett par hundra meter hemifrån. Så, minst fyra fordon med problem på 1500 meter.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
25 930
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 174
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 674
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 569
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp