Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tro mig jag har försökt men då går dörren inte helt igen vilket gör att alla flippar pga säkerhetsaspekten
Spik i foten!Att personalen på bygghandeln inte visste vad en vaskrensare är för något.
Han lyckades hitta en genom min beskrivning av föremålet Visa bifogad fil 109371
Jag har varit med om samma med en kittkniv. Väldigt blankt ansikte på den unga tjejen när jag frågade. Hon hade förmodligen aldrig kittat ett fönster i sitt unga liv....Att personalen på bygghandeln inte visste vad en vaskrensare är för något.
Han lyckades hitta en genom min beskrivning av föremålet Visa bifogad fil 109371
Det här påminner mig om en kompis som jobbade på bygghandel efter studenten. En kund frågade efter snigeldynamit. Hennes svar var att det väll är enklare att salta sniglarna än att spränga demJag har varit med om samma med en kittkniv. Väldigt blankt ansikte på den unga tjejen när jag frågade. Hon hade förmodligen aldrig kittat ett fönster i sitt unga liv....
Fast här fick JAG faktiskt googla.... Av någon anledning är snigeldynamit ett ord som helt har gått mig förbi.... Fast till mitt försvar trodde jag i alla fall inte att man skulle använda det till att spränga sniglar med....Det här påminner mig om en kompis som jobbade på bygghandel efter studenten. En kund frågade efter snigeldynamit. Hennes svar var att det väll är enklare att salta sniglarna än att spränga dem
(Ja det var en kompis, på riktigt )
Jag fick också googla. Roligt att det är det faktiska namnet och inte bara ett uttryckFast här fick JAG faktiskt googla.... Av någon anledning är snigeldynamit ett ord som helt har gått mig förbi.... Fast till mitt försvar trodde jag i alla fall inte att man skulle använda det till att spränga sniglar med....
Mest googlade i Sverige idag.. snigeldynamit.
Ett sätt att bussa SÄPO på sin särbo medan man själv går fri?Ja, det blir SÄPO nästa för en hög Bukefalister
Edit: Inte för mig eftersom jag faktiskt visste vad det var pga särbon