Störiga saker vi stör oss på, del 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu när nageltrången är så gott som borta så tycker min lilla häst att det är en bra idé att ställa sig på min andra fot och skruva sig runt för att hon ska titta på min hund som skällde på en annan hund. Naturligtvis med brodd. Min krokiga lilltå har aldrig varit såhär rak 😂 Får se vilka färger mina tår har i morgon
 
Andra tågresenärer, ett par går på samma station jag gör och ena personen sätter sig på min plats. Säger att det är min plats, paret suckar ena personen går för att leta sin plats.
Om det nu är så viktigt att man sitter ihop, boka i tid så ni får sitta ihop. (På detta tåget finns det endast bokade sittplatser) 🙄
 
Jag har varit med om samma med en kittkniv. Väldigt blankt ansikte på den unga tjejen när jag frågade. Hon hade förmodligen aldrig kittat ett fönster i sitt unga liv.... :D
Det här påminner mig om en kompis som jobbade på bygghandel efter studenten. En kund frågade efter snigeldynamit. Hennes svar var att det väll är enklare att salta sniglarna än att spränga dem 😂

(Ja det var en kompis, på riktigt 😉)
 
Det här påminner mig om en kompis som jobbade på bygghandel efter studenten. En kund frågade efter snigeldynamit. Hennes svar var att det väll är enklare att salta sniglarna än att spränga dem 😂

(Ja det var en kompis, på riktigt 😉)
Fast här fick JAG faktiskt googla.... Av någon anledning är snigeldynamit ett ord som helt har gått mig förbi.... 🙈 Fast till mitt försvar trodde jag i alla fall inte att man skulle använda det till att spränga sniglar med.... :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
25 958
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 174
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 674
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 576
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp