Jag: idag ska jag städa!
Också jag: binchat hela Nattryttarna istället...
Också jag: binchat hela Nattryttarna istället...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är man lite trevlig brukar det ofta gå att returnera utan kvitto. Reklamera är dock svårare!Kan inte hitta kvittot på en sak jag tänkte reklamera och en sak jag tänkte returnera!!! Trodde jag visste exakt var det låg, brukar nästan alltid ha rätt för mig när jag tror att jag vet nåt. Men bara nästan
Åh vad bra! Det är returneringen som är det viktiga. Reklamationen gäller en visp vars reaktion på att bli vispad med ser ut såhär:Är man lite trevlig brukar det ofta gå att returnera utan kvitto. Reklamera är dock svårare!
Utveckla?Filmen Troll.
Jag som sett fram emot att hinna se den, vad är fel?Filmen Troll.
Jag gillade denJag som sett fram emot att hinna se den, vad är fel?
Här härjar de vilt i både hagar och på tomter, värst där jag har hästarna. Den tomten ser det ut som de gått fram med jordfräsar och sist jägarna var där stötte de på galten och backade snabbt därifrån.Vildsvinsjävlar. Min trädgård blir uppbökad på nätterna. Visa bifogad fil 109496
ElstängselVildsvinsjävlar. Min trädgård blir uppbökad på nätterna. Visa bifogad fil 109496
Vännen grönsaksodlaren har elstängsel runt odlingarna. Utanför är det upptrampat av klövar... El har varit det enda som verkligen hjälptElstängsel
Är det enda som hjälper
Mötte två suggor med kultingar en morgon
Har inte haft några i trädgården sen jag satte upp stängsel men de är precis utanför
De är i hagarna också, de (just det) svinen. Och på vägrenarna och... Överallt... Inte är de rädda för mig heller. Skitdjur.Här härjar de vilt i både hagar och på tomter, värst där jag har hästarna. Den tomten ser det ut som de gått fram med jordfräsar och sist jägarna var där stötte de på galten och backade snabbt därifrån.
Vill helst inte ha elstängsel i trädgården, för katterna främst men också räven.Elstängsel
Är det enda som hjälper
Mötte två suggor med kultingar en morgon
Har inte haft några i trädgården sen jag satte upp stängsel men de är precis utanför
Utveckla?
Jag som sett fram emot att hinna se den, vad är fel?