Störiga saker vi stör oss på, del 25

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är man lite trevlig brukar det ofta gå att returnera utan kvitto. Reklamera är dock svårare!
Åh vad bra! Det är returneringen som är det viktiga. Reklamationen gäller en visp vars reaktion på att bli vispad med ser ut såhär:

B2A095A0-CE69-4EB3-ACC1-26664FA5D850.webp
 
Min jobbdator är låst. 🤬
Mitt lösenord har gått ut och jag skrev först upp ett nytt lösenord somnat sedan skrev in, trodde jag, två ggr.

Bytet gick bra, finns ett nytt lösenord, men vad det än är så är det inte det jag skrev upp och nu kan jag inte ändra dörren på tisdag! 🤪😤🤯😩
 
Finalen på förkylningen, dvs hostan from hell som gör sammanhängande sovtid omöjlig 🤧 🤬

Somnar, hostar, vaknar, somnar om - repeat och efter några timmar av dylikt, så kommer en längre period av hosta = vaken sen :meh:

Nu har jag dock gjort upp eld, så lång varm dusch hägrar och förhoppningsvis känns ryggbiten mellan skuldrorna mindre stel sen. Positivt i sammanhanget är att jag inte hostat mig till muskelinflammation i bröstkorgen än :up:
 
Elstängsel
Är det enda som hjälper :meh:
Mötte två suggor med kultingar en morgon :nailbiting:
Har inte haft några i trädgården sen jag satte upp stängsel men de är precis utanför
Vill helst inte ha elstängsel i trädgården, för katterna främst men också räven.

Någon sa att vildsvinen inte gillar människourin - är det någon som testat?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
24 25 26
Svar
512
· Visningar
25 978
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 174
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 674
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 577
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp