Störiga saker vi stör oss på, del 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att jag har så svårt att hantera när jag gör fel. Jag klantade till mig lite på jobbet idag, ingen stor grej alls utan ett simpelt mänskligt fel som egentligen inte påverkar någon annan nämnvärt, men ändå har jag så otroligt svårt att släppa det. Sitter här med en obehagskänsla i magen och skäms, har svårt att koncentrera mig och kan inte sluta tänka på vad den andra personen som var involverad tänker om mig. Detta trots att den personen själv klantat till det både en och två gånger tidigare gällande samma projekt!

Nä, nu har jag skrivit av mig om det här så nu får det banne mig vara färdigältat och jag ska ta mig samman så jag får något gjort resten av arbetsdagen. Skärpning, Mineurs hjärna! :mad:
Började nästan gråta på jobbet i veckan pga att jag fick kritik, som knappt var kritik 🙃 Så kan verkligen relatera!
 
Åh jag är likadan. Jag kan liksom absolut inte tolerera felaktigheter och misstag hos mig själv.

Jag med. Det blir oproportionerligt jobbigt om jag gör misstag på jobbet.

Började nästan gråta på jobbet i veckan pga att jag fick kritik, som knappt var kritik 🙃 Så kan verkligen relatera!
Skönt på sätt och vis att jag inte är ensam i alla fall! Det känns som att jag har lyckats släppa det här nu och nu ska jag vara ledig i 4 dagar, det känns välbehövligt!
 
Stör min på min vackra skygga katt. Han börjar nog bli till åren. Fick hem honom vid den här tiden på året för 10 år sedan och då var han sannolikt minst 1,5 år.

Han är lite inkontinent. Hittar droppar utanför lådan. Och nej, jag kan inte åka till veterinären eftersom han inte går att röra. Än mindre stoppa in i en bur.
Han kissar på ett ställe i vardagsrummet också, mot en trämöbel. Inte jämt men kanske en gång i veckan eller varannan vecka. Tack och lov är det plastgolv och lättstädat.

Lille vackre vän. Jag hade hoppats att du skulle vara frisk kry och bekymmersfri i ett antal år till.
Du har ingen veterinär du känner väl sedan tidigare? De kan ibland hjälpa på telefon. Det här är orsaken till att mitt krav var att katten från katthemmet skulle gå att ta i ett rum. Jag behöver inte kunna klappa om hen inte vill men hjärtat går sönder när man inte kan ta katten till veterinär/ta ut veterinär till katten när det behövs.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
559
· Visningar
28 048
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 251
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 702
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 619
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp