Glad att jag har backspegeln kvar!Jag får klaustrofobi av bilden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Glad att jag har backspegeln kvar!Jag får klaustrofobi av bilden
Jag hade varit nervös för att backa ut med en annan bil så nära mig....Jag får klaustrofobi av bilden
Vi fick igång den 1:a november...Vi fick upp våra i mars och fick igång det för 2 veckor sedan... med många telefonsamtal med löften där i mellan...
Edit, såg att jag svarade ett gammalt inlägg har ni fått igång anläggningen nu?
Men jag vill ha snö och solTyckte det såg bra ut, det är ju ingen nederbörd alls. Två grader med regn är mycket värre.
Det KAN ha hänt någon gång för väldigt länge sen, att jag KAN haft en lite skruttigare bil och varit i samma situation och råkat slå upp dörren, ett par, tre, sju gånger i den andra bilens dörr. Lite hårt. Och fnissat lite djävulskt innan jag lämnade brottsplatsen. Jag KAN ha haft pms. Vem vet egentligen?
Sådär (fast ännu tightare ) har jag medvetet parkerat en gång, bilen till höger stod 1 dm in på "min" parkeringsruta, bilen till vänster stod 1 cm innanför sin = tight om plats på rutan mellan dem och även om jag är en relativt liten figur som kan klämma mig ut ur bilen med dörren bara lite öppen (för att inte skada bilen till vänster om mig), så kände jag mig inte speciellt akrobatisk den dan
Ok, tappade det helt här. ni är fan inte kloka.Fixade stav fel
Det är ju bara november än, vintern kommer nog så småningomMen jag vill ha snö och sol
Sånt gör mig alltid helt vansinnig. Jag kan krypa in från passagerarsidan, men min mamma på 74 år med skolios kan absolut inte. Hur fan tänker (inte) folk?
Leveransen beffiner sig just nu 30 minuter bort och jag borde sovit för 1,5 timme sedanHej, vi är tyvärr försenade men gör allt vi kan för att leverera ditt paket så snart som möjligt. Beräknad leveranstid är före 23:00. Tack för ditt tålamod.
Sambons levereras är försenad och jag måste ta emot den då sambon är på jobb
Då ligger jag nog kvar. Precis som på jobbet när chefen skojar och säger att man får jobba sig varm. -Då fryser jag heldre är standardsvaret....Precis! Man får stålsätta sig....
Skönt med luftvärmepump så är lite behagligare 17 grader i sovrummet.Då ligger jag nog kvar. Precis som på jobbet när chefen skojar och säger att man får jobba sig varm. -Då fryser jag heldre är standardsvaret....
Undra hur jag skulle arbetat mig varm när det var 14 grader på kontoretDå ligger jag nog kvar. Precis som på jobbet när chefen skojar och säger att man får jobba sig varm. -Då fryser jag heldre är standardsvaret....
Och nu kom meddelande om att leveransen inte kommer idagLeveransen beffiner sig just nu 30 minuter bort och jag borde sovit för 1,5 timme sedan
Själv tycker jag ca 10 grader är lagom i sovrummet, eller lägre. Börjar fundera på att införskaffa en nattmössa, älskar att sova när det är kallt!Då ligger jag fullt påklädd med dubbla täcke och hackar tänder i sömnen. 24-25 grader är rätt lagom
Skönt att jobba på industri lackering Då kan man inte göra någonting när det är för kallt.Undra hur jag skulle arbetat mig varm när det var 14 grader på kontoret