Störiga saker vi stör oss på, del 24

Status
Stängd för vidare inlägg.
När man ska åka hem från jobbet 🙃
Fick krypa in från andra sidan…
Visa bifogad fil 106253
Det KAN ha hänt någon gång för väldigt länge sen, att jag KAN haft en lite skruttigare bil och varit i samma situation och råkat slå upp dörren, ett par, tre, sju gånger i den andra bilens dörr. Lite hårt. Och fnissat lite djävulskt innan jag lämnade brottsplatsen. Jag KAN ha haft pms. Vem vet egentligen?
 
När man ska åka hem från jobbet 🙃
Fick krypa in från andra sidan…
Visa bifogad fil 106253
Sådär (fast ännu tightare :angel: ) har jag medvetet parkerat en gång, bilen till höger stod 1 dm in på "min" parkeringsruta, bilen till vänster stod 1 cm innanför sin = tight om plats på rutan mellan dem och även om jag är en relativt liten figur som kan klämma mig ut ur bilen med dörren bara lite öppen (för att inte skada bilen till vänster om mig), så kände jag mig inte speciellt akrobatisk den dan :devil:

Gjorde bort min handel, gick ut till bilen och där stod en äldre gubbstrutt, muttrade och svor över hur folk (dvs jag :D) parkerar.
Eftersom han inte såg mig komma, så blev hans reaktion rätt lustig när jag med klar stämma sa "ja så kan det gå när en person parkerar jättenära en tom ruta och du själv ställt dig delvis inne i samma tomma parkeringsruta"...

Hans reaktion var priceless, borde fasiken ha filmat spektaklet 😂
 
Migrän i natt och förmiddags igen. Jobbet älskar mig, en vecka sedan sist... Det var med en viss ångest jag sjukanmälde mig i morse.
Nu stör jag mig på att jag är så gräsligt trött, att magen är i uppror, att jag fortfarande mår illa och att jag inom kort ändå kommer vara vrålhungrig då jag inte ätit bra i dag, av förklarliga skäl.
Och fortfarande huvudvärk, alltså, någon som behöver ett extra huvud så skänker jag bort mitt!
 
Har precis lagt mig, tittar på sambon som försöker komma på vad som är fel med min dator och har en gosig katt vid fötterna. Inte helt nykter efter att jag och svägerskan druckit vin. Var födelsedagsfirande där idag, mycket trevligt.


Insåg just att det här ligger i fel tråd. Skyller på vinet 😆😆
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
559
· Visningar
28 021
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 248
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 701
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 617
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp