Jag förstår inte vad du pratar om! Untz untz!Att jag knappt orkar hålla mig vaken till 20 på fredagar...
/Mvh sitter och tittar i kors av trötthet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår inte vad du pratar om! Untz untz!Att jag knappt orkar hålla mig vaken till 20 på fredagar...
Att jag knappt orkar hålla mig vaken till 20 på fredagar...
Jag förstår inte vad du pratar om! Untz untz!
/Mvh sitter och tittar i kors av trötthet
Samma! Sambon frågade precis om vi skulle gå och lägga oss eftersom att att ingen har ork att göra något ändå.
Samma här.Att jag knappt orkar hålla mig vaken till 20 på fredagar...
Haha, exakt så. Försökte se en film men ögonen bara
jag kapitulerade och la mig nyss i sängen!
Satte mig på tåget och så kom en kvinna in och satte sig framför oss. Hon hade ungefär tre flaskor parfym på sig. Jsg skojsr inte, jag har aldrig varit med om liknande. Så två timmar bakom henne. Hittade en mask i väskan, det hjälpte lite men tänkte svimma av stanken.Idag kör tåget lite långsammare pga köbildning framför! Tydligen fordonsproblem med ännu ett framförvarande tåg idag. Ojoj så enormt unikt och annorlunda, när kan det ha hänt senast? Just ja, igår var det ju! Ovanpå detta ett sällan skådat jobbinferno med uppgifter som bara regnar in inom 1000 olika områden under dessa mina sista arbetsveckor på jobbet med långpendling. Anpassningar av svensk rätt till EUs förordningar om interoperabilitet t ex, bra början att man inte vet vad ämnet handlar om.
Missar jag anslutningståget idag också och kommer hem kl 1950, så är det en ackumulerad pendlarvrede som riskerar att drabba någon troligtvis oskyldig.
Fredagar innebär hämtmat, titta på ett avsnitt och somna på soffan för mig...Att jag knappt orkar hålla mig vaken till 20 på fredagar...
Om du kollar på kamin oh spisforum så finns det gott om folk som kan bistå med råd och kanske tips om nån klurig som kan installera.Ja men att hitta någon som kan och vill?
Och har tid och finns i närheten
Och en begagnad spis vet jag inte hur man kontrollerar att den är ok
Då köper jag hellre en ny där installation ingår
Jag funderade på om det kunde vara nåt sånt. Men då är det det jag ska testa med härnäst
Visa bifogad fil 106300
Det är tur att han är söt iaf
Ohhh, en helt ordinär "shettis-grimma" menar du
Om han lärt sig gå ut trots ström så kan man linda grimman med stängseltråd alternativt göra en antenn på nackstycket.
Det finns de som säger att det är djurplågeri. Men det är inte värre än att hästen går emot staketet. Enligt min ringa mening.
Rimligt ändåPer Andersson. Stör mig varenda gång jag ser människan dyka upp i TV.
Han skriker och gapar ju bara?
(Jag kommer antagligen att skiva att jag stör mig varenda gång jag ser honom i rutan. Stör mig på det också.)
Alltså, sådana människor, jag förstår det inte, kan inte med dem! Det går för fan inte att andas i deras närhet. vad är det för fel i att inte lukta? Om man tvättar sig och duschar regelbundet luktar man ju inte äckligt, varför måste man hälla parfym över hela sig då?!Satte mig på tåget och så kom en kvinna in och satte sig framför oss. Hon hade ungefär tre flaskor parfym på sig. Jsg skojsr inte, jag har aldrig varit med om liknande. Så två timmar bakom henne. Hittade en mask i väskan, det hjälpte lite men tänkte svimma av stanken.
You and me both. Han verka va lika flamsig i verkligheten, sett han på flygplatsPer Andersson. Stör mig varenda gång jag ser människan dyka upp i TV.
Han skriker och gapar ju bara?
(Jag kommer antagligen att skiva att jag stör mig varenda gång jag ser honom i rutan. Stör mig på det också.)