Jag är numera på lite dåligt humör, eller lättretlig kanske man kan uttrycka det. Så i dag på jobbet när jag insåg att en person inte gjort vad hon skulle så att jag fick, via teams, be kollegor om hjälp för att lösa min uppgift och de inte svarade på en ganska lång stund så tappade jag det..... den ena har liksom satt i system att svara när hon känner för det så där kan man sitta med en fråga liksom, GODE GUD liksom, läs, svara så slipper jag störa liksom. Jag kan visserligen förstå henne, men det är inte enda grejen som är satt i system där...
Sedan en annan uppgift som någon inte gjort och som hamnade på mig, orkade inte med det i dag, vi är ändå 4 personer som ska göra det och så har någon annan inte känt för det.... jag gjorde inte det i dag, jag pallade inte fixa det. "Oj jag hinner inte, har SÅÅÅÅ mycket annat att göra" och så lämnar man det till någon annan, tröttsamt, vi andra har ju lika mycket att göra!!!
Sedan en annan uppgift som någon inte gjort och som hamnade på mig, orkade inte med det i dag, vi är ändå 4 personer som ska göra det och så har någon annan inte känt för det.... jag gjorde inte det i dag, jag pallade inte fixa det. "Oj jag hinner inte, har SÅÅÅÅ mycket annat att göra" och så lämnar man det till någon annan, tröttsamt, vi andra har ju lika mycket att göra!!!