Måndag på jobbet me förvirrad hjärna blir inge bra alla gånger.Precis. Försöker att läsa med snälla ögon och dessutom "känner jag ju igen dig" Och har aldrig fått någon stolpskott-vibb från dig så jag antog att det bara blivit lite konstigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måndag på jobbet me förvirrad hjärna blir inge bra alla gånger.Precis. Försöker att läsa med snälla ögon och dessutom "känner jag ju igen dig" Och har aldrig fått någon stolpskott-vibb från dig så jag antog att det bara blivit lite konstigt.
Kattlag? Samma paragraf finns i vinthundslagen.Snälla, snälla katten, kan du inte knacka för att komma in INNAN jag lägger mig ner? Varför ska du ofelbart göra det fem sekunder efter jag lagt mig ner, varje gång?
Ja, en bostadsrätt. Flyttade in i december förra året så vet inte när de brukar slå på.Bor du i lägenhet?
Och jag stör mig på att jag missade en chans att vara lite rolig och avsluta mitt moderator-inlägg med "MVH Mod"Då stör jag mig på att folk stör sig på det.
Skulle PRECIS skriva detta! Blir alltid lite barnsligt exalterad pga "åh vad härligt att se folk skriva UK istället för England!", men sen inser jag att de inte ens pratar om nått jäkla land utan en otrevlig politikerStör mig på att "UK" används för icke-United Kingdom
Värmen stängs inte av. Om det inte är ett väldigt gammalt system.Ja, en bostadsrätt. Flyttade in i december förra året så vet inte när de brukar slå på.
@SaraXX Hade en utmärkt lösning tycker jagSkulle PRECIS skriva detta! Blir alltid lite barnsligt exalterad pga "åh vad härligt att se folk skriva UK istället för England!", men sen inser jag att de inte ens pratar om nått jäkla land utan en otrevlig politiker
Tack. Läste förresten precis att K-UK är medveten om hur lång tid det kommer att ta att rätta till allt.@SaraXX Hade en utmärkt lösning tycker jag
Oj jaha. Har alltid haft den uppfattningen att värmen sätts på när det blir kallt. Alla elementen är kalla men det är 20 grader inne, förutom i mitt sovrum.Värmen stängs inte av. Om det inte är ett väldigt gammalt system.
Tyvärr ställer de hyfsat varma dagarna till det. Kontakta styrelsen... de kan se till att höja värmen tills det blir jämnare temperatur ute. Eller kolla om något är knas, sånt händer också.
Om det är 20 grader i lägenheten förutom sovrum skulle jag felanmäla. Galet jobbigt med kallt inne.Oj jaha. Har alltid haft den uppfattningen att värmen sätts på när det blir kallt. Alla elementen är kalla men det är 20 grader inne, förutom i mitt sovrum.
Det tycker jag är normal temperatur.Om det är 20 grader i lägenheten förutom sovrum skulle jag felanmäla. Galet jobbigt med kallt inne.
Var så förvirrad ett tag...Stör mig på att "UK" används för icke-United Kingdom
20 är helt okej men som sagt, det är mycket kallare i sovrummet.Det tycker jag är normal temperatur.
Jag med!Var så förvirrad ett tag...
Ja, en bostadsrätt. Flyttade in i december förra året så vet inte när de brukar slå på.