Störiga saker vi stör oss på, del 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, en bostadsrätt. Flyttade in i december förra året så vet inte när de brukar slå på.
Värmen stängs inte av. Om det inte är ett väldigt gammalt system.

Tyvärr ställer de hyfsat varma dagarna till det. Kontakta styrelsen... de kan se till att höja värmen tills det blir jämnare temperatur ute. Eller kolla om något är knas, sånt händer också.
 
Värmen stängs inte av. Om det inte är ett väldigt gammalt system.

Tyvärr ställer de hyfsat varma dagarna till det. Kontakta styrelsen... de kan se till att höja värmen tills det blir jämnare temperatur ute. Eller kolla om något är knas, sånt händer också.
Oj jaha. Har alltid haft den uppfattningen att värmen sätts på när det blir kallt. Alla elementen är kalla men det är 20 grader inne, förutom i mitt sovrum.
 
Stör mig på att jag fortfarande är fläktlös i lägenheten. Har fått säga till killen att lämna badrumsdörren lite öppen efter att han duschat, det torkar inte annars. Finns ingen fläkt som drar ut luften.
Funderar på å ringa hyresvärden idag och kolla om de vet någon leveransdag på fläkten. Så här går inte att ha det. 😕
 
Ja, en bostadsrätt. Flyttade in i december förra året så vet inte när de brukar slå på.

Jag bor i hyresrätt och det brukar alltid vara en kort period av kall lägenhet innan värmen hunnit komma igång ordentligt. De sätter ju inte igång den förrän det blir kallt men sen tar det ett tag för värmen att sprida sig och värma upp allt.
 
Stör mig på spotify, de verkar göra allt för att man inte ska använda gratis appen.
Jag har köpt tidigare om jag lyssnat på en spellista med få låtar så har det kommit förslag, men när jag lyssnar på ett specifikt album vill jag inte ha förslag, förslagen kan i så fall komma när alla låtarna från albumet gått igenom.
Men men.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 212
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
549
· Visningar
27 433
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 685
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 247
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp