Störiga saker vi stör oss på, del 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag antar att jag till slut behöver göra det. Är dock svårt att sitta i den positionen jag är i och samtidigt är det så klart mitt fel eftersom jag har svårt att sätta ner foten så där. Vet liksom aldrig hur jag ska börja ens.


Finns ingen upphandlingsavdelning. Jag har påtalat för min chef men inget har gjorts.
Nej, det är inte ditt fel. En ska inte behöva "sätta ner foten" för sånt.
 
Jag antar att jag till slut behöver göra det. Är dock svårt att sitta i den positionen jag är i och samtidigt är det så klart mitt fel eftersom jag har svårt att sätta ner foten så där. Vet liksom aldrig hur jag ska börja ens.


Finns ingen upphandlingsavdelning. Jag har påtalat för min chef men inget har gjorts.
Det spelar ingen roll vilken position du sitter i och det är aldrig ditt fel.
 
Inte på något sätt överhuvudtaget är det hennes fel. Är man så socialt inkompetent att man inte fattar när fyra års försök till flört faller platt varje gång så behöver man söka hjälp för det. Jag menar inget illa mot personer som är socialt inkompetenta, absolut inte, många kämpar hårt med det här men efter fyra år bör man ha förstått att inget intresse finns även om man är helt utan social kompetens.
Användarnamnet checks out :angel::D

På vilka andra sätt menar du att det är hennes fel?
Äh, jag tror inte @TheRedLightning menar att det är mitt fel alls. :)

Till alla andra - Tack! Jag tycker ofta att det lite är mitt fel och att jag liksom bara är för mesig (är iofs mesig, men samtidigt har jag inte en enda gång sagt ja till något närmande). På senaste tiden säger jag bara Nej i stället för Nej tack det är bra, Nej tack jag har ätit och är mätt och liknande.
 
Användarnamnet checks out :angel::D


Äh, jag tror inte @TheRedLightning menar att det är mitt fel alls. :)

Till alla andra - Tack! Jag tycker ofta att det lite är mitt fel och att jag liksom bara är för mesig (är iofs mesig, men samtidigt har jag inte en enda gång sagt ja till något närmande). På senaste tiden säger jag bara Nej i stället för Nej tack det är bra, Nej tack jag har ätit och är mätt och liknande.
Man ska inte behöva blir förbannad, det ska räcka med att säga nej en gång, inte behöva säga nej i över fyra år!
 
Inte på något sätt överhuvudtaget är det hennes fel. Är man så socialt inkompetent att man inte fattar när fyra års försök till flört faller platt varje gång så behöver man söka hjälp för det. Jag menar inget illa mot personer som är socialt inkompetenta, absolut inte, många kämpar hårt med det här men efter fyra år bör man ha förstått att inget intresse finns även om man är helt utan social kompetens.
Nu känns det extra störigt när ni läser in saker som jag inte skriver, har inte skrivit att det är hennes fel!
 
Exakt så, jag svarade enbart på det du skrev blev liksom en fortsättning då du skrev något om att det var ditt fel och då skulle jag svara något i stil med att det är det inte alls. Blev väl som vanligt att det dras för stora växlar när man menar väl. :o
Fast, det är kanske – förhoppningsvis – inte värre än att du förklarar det och sen tror vi dig? :) Hoppas (genuint) det känns okej.
 
Exakt så, jag svarade enbart på det du skrev blev liksom en fortsättning då du skrev något om att det var ditt fel och då skulle jag svara något i stil med att det är det inte alls. Blev väl som vanligt att det dras för stora växlar när man menar väl. :o
Det har mer att göra med hur du svarade, "På ett sätt är det inte ditt fel" gör att man undrar på vilket sätt det hade varit fel? Ingen hade ifrågasatt om du bara skrivet "Det är inte ditt fel" och struntat helt i "På ett sätt". :)
 
Jag hade blockat. Eftersom att hon redan är rätt otrevlig och inte sagt något om kontot så kommer hon knappast säga något om det sen heller tänker jag. Och om hon gör det så är det väl bara att säga att det är weird att hon varit inne på dina stories hela tiden utan att följa dig eller ens säga något.
Jag hade blockat eller tagit upp det med personen IRL vid tillfälle. Livet är kort, jag är nyfiken.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 219
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
551
· Visningar
27 616
Senast: Mirre
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 691
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 251
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp