Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag stog den ordentligt parkerad i cykelstället när jag kom hem med min cykel! Snacka om vardagslycka, att slippa börja med o parkera om nån annans cykel för att få plats med sin egenI tre dagar har jag parkerat om den svarta cykeln i cykelstället så jag kommer åt min cykel!
Visa bifogad fil 103048
Vad är gubbrinigt? Hur skiljer det sig mot andra griniga jäklar?Stör mig på en kollega som svarar så jäkla otrevlig ibland. Han känns riktigt gubbgrinig
Vad har hänt?Att många tar så lätt på vad som har hänt i Sverige!
Syftar på SDs inflytande och en statsminister som tillåter det.Vad har hänt?
Gammal och bitter typVad är gubbrinigt? Hur skiljer det sig mot andra griniga jäklar?
Ah..jag undviker sådana uttryck. Egentligen allt stereotypiskt. Som surkärring, bitterfitta osv.Gammal och bitter typ
http://mobil.slangopedia.se/mobil/ordlista/?ord=Gubbgrinig
Gubbgrinig
Grinighet som stereotypiskt sett kommer med åldern.
Aha. Jag är fortfarande i förnekelsestadiet.Syftar på SDs inflytande och en statsminister som tillåter det.
Ah va skönt.Aha. Jag är fortfarande i förnekelsestadiet.
Det största bekymret är väl ändå att SD blev Sveriges näst största parti... sen kunde M med anghang agerat annorlunda.Syftar på SDs inflytande och en statsminister som tillåter det.
Jag tycker att det största problemet är att UK gör vad som helst för makt….Det största bekymret är väl ändå att SD blev Sveriges näst största parti... sen kunde M med anghang agerat annorlunda.
Nja. Just nu är det okej. Blir värre när jag inte kan förneka det längre.Ah va skönt.
Ok. Så kanske det är. Jag vet inte.Jag tycker att det största problemet är att UK gör vad som helst för makt….
Precis. Försöker att läsa med snälla ögon och dessutom "känner jag ju igen dig" Och har aldrig fått någon stolpskott-vibb från dig så jag antog att det bara blivit lite konstigt.Exakt så, jag svarade enbart på det du skrev blev liksom en fortsättning då du skrev något om att det var ditt fel och då skulle jag svara något i stil med att det är det inte alls. Blev väl som vanligt att det dras för stora växlar när man menar väl.
Bor du i lägenhet?Att det är så kallt i mitt sovrum och värmen inte är på än.
Sant. Vi kanske får ha något annat för att särskilja. När det är en dagsaktuell Karl man menar så kanske man kan lägga till ett K före?Stör mig på att "UK" används för icke-United Kingdom