Störiga saker vi stör oss på, del 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig något på att "rapportera inlägg" ligger ner till vänster på inläggen. Är ju precis i min scrollzon. 😅
Såå jag kanske kan ha råkat rapportera något inlägg eller två. Så får be om ursäkt för det ifall jag lyckats. :crazy: :angel:
Men du får väl upp en ruta först varför du vill rapportera? 🙈
Jag har haft samma problem men insett att det krävs ett tryck till för att faktiskt skicka iväg rapporten som tur är 😁🙈
 
Men du får väl upp en ruta först varför du vill rapportera? 🙈
Jag har haft samma problem men insett att det krävs ett tryck till för att faktiskt skicka iväg rapporten som tur är 😁🙈
Det får man. Men häromdagen tror jag att jag kan ha lyckades skriva något random och även komma åt den rutan också i förbifarten. :bag:

Det är inte alltid bra att scrolla runt när man typ sover mer än man är vaken. Speciellt inte när telefonen småhänger sig ibland och inte reagerar...:rofl:
 
Det får man. Men häromdagen tror jag att jag kan ha lyckades skriva något random och även komma åt den rutan också i förbifarten. :bag:

Det är inte alltid bra att scrolla runt när man typ sover mer än man är vaken. Speciellt inte när telefonen småhänger sig ibland och inte reagerar...:rofl:
Alla anmälningar leder inte till åtgärd så har du halvsovandes lyckats anmäla någon har det nog lagts ner.
 
Det får man. Men häromdagen tror jag att jag kan ha lyckades skriva något random och även komma åt den rutan också i förbifarten. :bag:

Det är inte alltid bra att scrolla runt när man typ sover mer än man är vaken. Speciellt inte när telefonen småhänger sig ibland och inte reagerar...:rofl:
Haha jag jobbar natt och många timmar spenderas på buke, inte alltid i toppskick 😂
 
Å nu stör jag mig på att de inte kan ge något besked om preliminär leverans, de hade inte fått något från där de beställer.
De kunde beställt fläkten långt tidigare eller så hade de inte behövt ta bort den gamla eller satt dit den igen tills den nya kommer.

Fick bara rådet att duscha med öppen dörr. 🙄
När jag sa att det inte finns något som drar ut luften därifrån.
 
Var med och skrev en rapport som en av lärarna ville skicka ut till berörd myndighet och företag, sa spontant ja till det men var förstås sedan tvungen att gå in igen och leta fel och hittade då både korrekturfel och sådant som jag trodde vi lagt till men som tydligen inte kommit med, samt lite märkligt formulerade meningar. För sent att göra något åt det nu. Slutsatsen backas förstås upp med faktiska data som stämmer så det borde kanske inte göra så mycket med brister i språket, men jag stör mig ändå.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 207
Senast: pepp
·
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
26 27 28
Svar
545
· Visningar
27 202
Senast: MCP
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 683
Senast: Lingon
·
Svar
2 001
· Visningar
98 246
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp