Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är 19 grader standard (20grader +/- 1 grad) enligt avtal så de är tjocktröja och sockor på vinternOm det är 20 grader i lägenheten förutom sovrum skulle jag felanmäla. Galet jobbigt med kallt inne.
Men du får väl upp en ruta först varför du vill rapportera?Stör mig något på att "rapportera inlägg" ligger ner till vänster på inläggen. Är ju precis i min scrollzon.
Såå jag kanske kan ha råkat rapportera något inlägg eller två. Så får be om ursäkt för det ifall jag lyckats.
Det får man. Men häromdagen tror jag att jag kan ha lyckades skriva något random och även komma åt den rutan också i förbifarten.Men du får väl upp en ruta först varför du vill rapportera?
Jag har haft samma problem men insett att det krävs ett tryck till för att faktiskt skicka iväg rapporten som tur är
Alla anmälningar leder inte till åtgärd så har du halvsovandes lyckats anmäla någon har det nog lagts ner.Det får man. Men häromdagen tror jag att jag kan ha lyckades skriva något random och även komma åt den rutan också i förbifarten.
Det är inte alltid bra att scrolla runt när man typ sover mer än man är vaken. Speciellt inte när telefonen småhänger sig ibland och inte reagerar...
Haha jag jobbar natt och många timmar spenderas på buke, inte alltid i toppskickDet får man. Men häromdagen tror jag att jag kan ha lyckades skriva något random och även komma åt den rutan också i förbifarten.
Det är inte alltid bra att scrolla runt när man typ sover mer än man är vaken. Speciellt inte när telefonen småhänger sig ibland och inte reagerar...
Jag har fått en information som stör mig helt vansinnigt mycket, jag får/kan dessutom inte dela infon med någon utan måste hålla den själv. Så mitt huvud håller på att explodera
Låter typiskt statligt, inte konstigt det är problem att hitta folk till många yrken.Jag har sökt jobb på en statlig myndighet. Jobbet kräver akademisk utbildning. Man erbjuder löner på en nivå som jag hade för över tio år sen som kommunal tjänsteman
Vänner som jobbar på andra myndigheter har högre lön än vad jag fått på mitt kommunala jobb. En del har inte högskolekompetens. Därför blev jag lätt chockad.Låter typiskt statligt, inte konstigt det är problem att hitta folk till många yrken.
Jag har fått en information som stör mig helt vansinnigt mycket, jag får/kan dessutom inte dela infon med någon utan måste hålla den själv. Så mitt huvud håller på att explodera