Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att jag både säger och skriver ”nice” orimligt ofta. Kom igen, du är inte en mellanstadiesnubbe år 1998.
Då är vi två men i skrift blir det najs!
Men eh ……
Skriver på en hundbur med mått och vilken modell av bil den suttit i. VET att den passar min bil och skriver o frågar om den finns kvar och ja kan komma imorgon o kolla/köpa.
Svaret; villen bil har du?
Är inte detta mitt problem?
Vill den inte sälja. Det är vell ditt problem om du köper nånting som inte passar.Historien med hundburen fortsätter;
Säljaren frågade om årsmodell på min bil, jag svarde direkt.
Sen tog det en dag till,
”Är det den nya eller gamla modellen?”
-Jaaaa, enligt google generation tre. Så den nya antar jag?
En dag till går.
”Ok vet inte om den passar”
Nämen jag vet ju att den passar!!!! Vi bor 10 min från varandra kan jag inte bara komma dit?!
Vill den inte sälja. Det är vell ditt problem om du köper nånting som inte passar.
Det låter skumt tycker jag. Då jobbar dom ju sina timmar fast på andra tider. Då ska inte nån komp tas ut.Stör mig å andra kollegors vägnar. Det ska fixas med ställverket på jobbet på lördag. Det är 4h under arbetstid. Personalen förväntas ta ut komp för den tid de inte kan arbeta och sedan stanna de 4 timmarna längre istället. Alltså 12-20 istället för 08-16. Fattar inte hur det kan vara tillåtet.
Nej det lät jättemärkligt. Kan ha varit att de blir tvungna att kompa om de inte vill jobba till 20 iofs. Kan ha missuppfattat. Tycker ändå inte det ska gå ut över oss att ställverket ska fixasDet låter skumt tycker jag. Då jobbar dom ju sina timmar fast på andra tider. Då ska inte nån komp tas ut.
Håller med. Skulle vara som att jag inte skulle få betalt dessa timmar jag fick sitta och uppdatera mitt program idag så att jag skulle kunna komma in i det.Nej det lät jättemärkligt. Kan ha varit att de blir tvungna att kompa om de inte vill jobba till 20 iofs. Kan ha missuppfattat. Tycker ändå inte det ska gå ut över oss att ställverket ska fixas
Been there, done that men om man uppdaterar sidan så brukar det dyka upp.Att jag skrivit ett långt inlägg om saker jag stör mig på TVÅ gånger, men båda gångerna lyckats trycka bort det innan jag skickat och det av någon anledning inte sparats.
Kan inte hon göra nåt för en sån anledning så bör hon ju remittera dig vidare till nån som kan idrottsskador Hoppas det löser sig så du får hjälp!Min hälsena som bara blir sämre och sämre och fysion på vårdcentralen som säger att hon kan inget göra för hon "jobbar inte med idrottsskador"