Relaterar.En bekant som doktorerade filosofisk logik för en hög år sen fick sin kommunikatör att ge upp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Relaterar.En bekant som doktorerade filosofisk logik för en hög år sen fick sin kommunikatör att ge upp
Ja det är iofs snällt o slösar intesäljarens tid så det var nog ändå braHaha, det hade helt klart kunnat vara jag, typ dubbel och trippelkolla att den faktiskt skulle passa innan jag bestämde träff för försäljning ^^
Det är det en ung kvinna på radion som håller på med också! Ibland två liksom i samma mening. Jag orkade inte lyssna på hennes nyhetsuppläsning.Hörde en intervjumed Felix Sandman idag på radion.
Stör mig på att han tycks älska ordet "liksom".
Eller så har han dåligt ordförråd.
Ordet används flitigt i alla fall.
På tisdag ska jag förresten intervjua en doktorand. Bad om lite kort info att läsa på, för att kunna förbereda mig.
Fick bland annat detta: "Den etiska fordran som ställs i mötet med den andre och dennes annanhet."
Jag kan säga att naturvetenskapliga jag utmanas på jobbet
Tack. Ibland känner jag mig som ett ufo. Skönt att komma ut i verkligheten igen då.Jag hade tappat det!
/fellow naturvetare
Det där skulle jag utan problem kunnat skrivaPå tisdag ska jag förresten intervjua en doktorand. Bad om lite kort info att läsa på, för att kunna förbereda mig.
Fick bland annat detta: "Den etiska fordran som ställs i mötet med den andre och dennes annanhet."
Jag kan säga att naturvetenskapliga jag utmanas på jobbet
En blå?Men eh ……
Skriver på en hundbur med mått och vilken modell av bil den suttit i. VET att den passar min bil och skriver o frågar om den finns kvar och ja kan komma imorgon o kolla/köpa.
Svaret; villen bil har du?
Är inte detta mitt problem?
Det är inte dig jag ska intervju va?!Det där skulle jag utan problem kunnat skriva
Tycker överlag att det är jäkligt irriterande när gamla inaktuella annonser ligger ute.Att folk inte tar bort sina medryttarannonser när de hittat en. Sen dessutom inte svarar när folk frågar om det fortfarande är aktuellt. Ibland är det 2-3 stycken som frågat med veckors mellanrum.
Fast jag förstår ändå det där på sätt och vis. Får jag inte betalt förrän .00 tänker jag inte börja arbeta 15 minuter tidigare utan lön heller. Då får de ändra mitt skift till .45 istället.På helgerna börjar vi 07 eller 19, men vi försöker vara där till ca 06:45 eller 18:45. Oavsett när vi börjar vardag som helg brukar han komma max 5 minuter tidigare, oftast på klockslaget och emellanåt senare utan att meddela sig vilket jag tycker hör till god ton.
En annan kollega kunde inte förstå att han satte sig i lunchrummet istället för att lösa av men det var ok för mig, jag hade ändå inte tänkt komma in en timme tidigare eller jobba en timme längre i morgon, men det är extra störigt de gånger han ska lösa av efter ett nattskift och man sitter och väntar och vet att ibland om vi sitter med avlämning på telefon så är man kanske inte klar förrän närmare 07:30 för han kan inte komma in tidigare och starta upp alla system så vi kan ta avlämningen till 07.
Och en variant på det. Man låter annonsen stå kvar, men går in och redigerar och skriver såld. Om du ändå är inne och redigerar varför inte ta bo annonsen???Tycker överlag att det är jäkligt irriterande när gamla inaktuella annonser ligger ute.
Håller med. Sjukt trött på min kropp.Ont i ryggen
Sjukt less på kroppen.
Jag vill kunna göra saker även om jag är lat.
Idag måste jag städa.
Får nog ta Alvedon och ipren mitt på dan med